Follow Us



Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Bucuresti
  • Asistent POSM
  • Asistent POSM (materiale de reclama)

     

    Responsabilitati:

    • Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie pentru materiale de reclama;
    • Raspunde pentru planificarea, organizarea si monitorizarea efectuarii aprovizionarii si livrarii marfurilor in conditiile si termenii stabiliti (documente insotitoare, respectarea termenilor);
    • Performeaza diverse activitati administrative legate de achizitia si distributia materialelor de reclama;
    • Opereaza comenzile in sistemul de gestiune al inteprinderii (SAP);
    • Ofera suport echipei de Trade Marketing prin activitatea desfasurata;
    • Realizeaza rapoarte privind cheltuielile cu materialele de marketing;
    • Mentine corespondenta interna si externa (e-mail) cu furnizorii de materiale din domeniile principale si secundare aferenti rolului.

     

    Cerinte:

    • Studii superioare;
    • Experienta in productia tiparita reprezinta avantaj;
    • Limbi straine: Engleza (citit, scris, vorbit – nivel avansat), orice alta limba straina reprezinta un plus;
    • Operare PC: MS Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint – nivel avansat; SAP – reprezinta un plus;
    • Alte aptitudini:

    -        Capacitate de analiza;

    -        Capacitate de planificare si organizare;

    -        Orientare spre rezultate;

    -        Organizare;

    -        Comunicare.


     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor



    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • Coordonator asigurare utilitati
  • COORDONATOR ASIGURARE UTILITATI

    (Departament: Tehnic - Inginerie)

    Buzau

     

    Responsabilitati:

     

    • Asigurarea excelentei operationale in cadrul departamentului Inginerie – Asigurare Utilitati prin implementarea practicilor WCM (World Class Manufacturing), in scopul furnizarii de utilitati in cantitatile si la parametrii calitativi solicitati de clientii interni, conform programului de productie, la costuri minime si in conformitate cu prevederile legale;
    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe de Operatori Utilitati din departamentul Inginerie – Asigurare Utilitati(Centrala Aer Frig& Centrala Termica &Statie Tratare Apa); 
    • Executarea si monitorizarea respectarii  planului de furnizare utilitati ;
    • Monitorizarea incadrarii consumurilor de utilitati in standardele specifice stabilite si incadrarea in bugetul alocat;
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

     

    • Studii superioare tehnice(Energetica, Masini si echipamente termice, Electrotehnica, etc)
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu;
    • Atestare profesionala specifica conform cerintelor legale(preferabil atestare in domeniul managementului energetic);
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de furnizare utilitati;
    • Abilitati de planificare si organizare ;
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management;
    • Abilitati  analitice;
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte bune de operare calculator(pachet MS Office, SAP)

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Bucuresti
  • Senior Internal Auditor
  • SENIOR INTERNAL AUDITOR
     

    Departament: Audit Intern      
    Subordonare catre: Manager Audit Intern (Cristina Andrei)
    Locatie: Bucuresti

     

     

    Principalele responsabilitati:

    Executa activitatile alocate in concordanta cu metodologia de audit intern ABEG si cu standardele profesionale ale IIA (Institute of Internal Audit);

    Contribuie la intocmirea si executarea planului anual de audit, atat cu activitati specifice, cat si proiecte speciale cerute de catre management si Comitetul de Audit;

    Coordoneaza misiuni de audit pentru care:

    • Dezvolta programe de lucru continand riscurile si controale aferente in cadrul procesului auditat;
    • Executa proceduri specifice de audit, cum ar fi definirea ariilor de risc si a controalelor asteptate pe fiecare proces in parte, conduce interviuri de audit, colecteaza dovezi de audit (documente, rapoarte, inregistrari contabile), analizeaza si documenteaza existenta si eficienta controalelor interne, respectiv lipsa sau ineficienta lor;
    • Participa la sedinte de inchidere si deschidere a proiectelor de audit, expunand ariile de risc existente pe proces, impartasind bune practici si oferind recomandari specifice pentru problemele identificate;
    • Elaboreaza rapoarte de audit si documente specifice de audit, pe care le comunica si/ sau asista la comunicare catre management / coordonatorii de proces.
    • Asigura suport coordonatorilor de proces si managementului prin urmarirea periodica a constatarilor de audit deschise si reamintirea actiunilor si termenelor de rezolvare agreate.

    Lucreaza indeaproape cu alte functiuni de control si monitorizare (control intern, juridic, audit extern, etc.);

    Asigura suport pentru activitatea de management al riscului  in cadrul companiei, in conformitate cu principiile manualului de management al riscului ABEG; raporteaza periodic registrul de riscuri catre management si IA HUB;

    Colaboreaza cu functiunea de control intern la minimizarea impactului eventualelor conflicte generate de separarea ineficienta a responsabilitatilor (SOD conflicts), precum si la imbunatatirea matricei de controale interne, prin introducerea unor controale noi, sau ajustarea celor deja existente.  

    Reprezinta departamentul de Audit Intern in cadrul altor proiecte in companie.

     

    Cerinte:

    Studii superioare economice

    Cunostinte de contabilitate, analiza financiara

    Preferabil experienta de munca anterioara in departamentul financiar

    Abilitati de comunicare, planificare, organizare

    Capacitate analitica

    Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit)

    Cunostinte de operare PC: nivel avansat (MS Office), SAP

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Scrisoare de intentie  in atentia Maria Costa, la adresa de e-mail maria.costa@asahibeer.ro pana la data de 15.10.2019.

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Customer Service Specialist
  • Customer Service Specialist

     

    Departament: Sales

    Manager Direct: Customer Service Manager

     


    Responsabilitati principale:

    Creează facturi pentru comenzile de bere;

    • Expedieaza facturile prin poștă către clienți la adrese specificate, daca este cazul;
    • Arhivează facturile sau dovada platii, primita din partea clientilor (in format fizic);
    • Investighează și corectează erorile de facturare și creanțele provenite de la clienți;
    • Comunică cu clienții cu privire la problemele legate de facturi;
    • Tine evidența KPI-urilor pentru serviciile clienților, conform standardelor de performanță convenite;
    • Menține bazele de date pentru clienti si actualizeaza lista produselor in sistemele utilizate;
    • Întreține orice baze de date utilizată in managementul proceselor.

     

     

    Cerinte:

    Min. 2 ani experienta în Customer Service – departament Logistica

    • Experienta in contabilitate – facturare reprezinta avantaj
    • Min. 1 an experienta în produse - vânzări clienţi, managementul comenzilor
    • Experienţă în sistemele IT ale întreprinderii, SAP, instrumente BI, experienta cu lucrul in Excel
    • Capacitate excelenta de comunicare
    • Abilitati de lucru in echipa
    • Abilitati  analitice
    • Spirit de initiativa
    • Abilităţi de soluţionare a problemelor
    • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae  in atentia: Anca Urduzan, la adresa de e-mail anca.urduzan@asahibeer.ro sau direct la departamentul Resurse Umane.


     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATOR

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si  planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
      Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
      Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
      Disciplina, seriozitate si spirit practic;
      Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;  
      Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Team Leader Imbuteliere
  • PACKAGING TEAM LEADER
    Brasov
    Subordonare catre: Packaging Manager
    Locatia: Brasov
    Departament: Packaging           
                                                                                   

     

    Responsabilitati:
    Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;  
    Executarea planului de productie; 
    Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale; 
    Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare; 
    Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    Asigurarea unei comunicari eficiente in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

    Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;  

    Executarea planului de productie; 

    Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);

    Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale; 

    Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare; 

    Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;

    Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;

    Asigurarea unei comunicari eficiente in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

     

    Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara; 

    Minimum 3 ani experienta in domeniu;

    Abilitati de planificare si organizare; 

    Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral);

    Abilitati de management;

    Abilitati  analitice;

    Cunostinte nivel mediu de limba engleza;

    Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare.


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • Electrician
  • ELECTRICIAN

    Buzau 

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere a sistemelor electrice, electronice si software, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

     

    Cerinte:

    • Autorizatie ANRE;
    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua; 

    Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

     

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Frigotehnist
  • FRIGOTEHNIST
     
    Departament: Engineering   
    Subordonare catre:  Utilities Coordinator
    Locatia: Buzau


    Responsabilitati:

     

    • Asigura functionarea la parametrii prescrisi a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor, conform standardelor de productivitate si calitate impuse;
    • Asigurarea intretinerii preventive a echipamentelor si instalatiilor din departamentul Utilitati;
    • Opereaza instalatiile de furnizare agent de racire, aer si CO2, conform cerintelor de productie;
    • Inspecteaza instalatiile si traseele de frig, aer si CO2 din fabrica pentru a preveni pierderile de agent de racire, aer si CO2;
    • Efectueaza lucrari de reparatii la centrala frig, aer si CO2.

     

    Cerinte:

     

    • Studii medii tehnice (liceu, scoala profesionala – profil tehnic);
    • Experienta in domeniu – minimum 3 ani;
    • Calificare de frigotehnist;
    • Disponibilitate pentru program de lucru in regim de tura continua;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice  postului;

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Electrician Intretinere
  • ELECTRICIAN ÎNTREȚINERE

    BRASOV

     

    Responsabilități:

     

    • Efectuează lucrările de remediere a defecțiunilor în cel mai scurt interval de timp posibil, respectând standardele de calitate, astfel încat impactul asupra calității producției să fie minim;
    • Aplică procedurile de intreținere preventivă și inspecție ale instalațiilor electrice și ale instrumentației, în conformitate cu instrucțiunile înscrise în dispozițiile de lucru;
    • Verifică, calibrează și intreține echipamentele electrice conform planificării și instrucțiunilor;
    • Efectuează intervențiile corective asupra instalațiilor electrice în conformitate cu planul de acțiune comunicat;
    • Efectuează înregistrări în fișele de monitorizare și/ sau baze de date;
    • Exploatează instalațiile electrice de joasă tensiune.

     

     

    Cerințe:

    Studii medii de specialitate – liceu profil electric/electrotehnic/electronic;

    Experiența în domeniu – minimum 3 ani;

    Autorizație (certificare) ANRE - constituie un avantaj;

    Cunoștințe medii de electronică, automatizări industriale – constituie avantaj;

    Capacitate de adaptare rapidă la solicitările specifice postului, dinamică, atenție la detalii;

    Abilitatea de a lucra în echipă;

    Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continuă;

    Bune abilități de comunicare.

     

     

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Mecanic Intretinere
  • Mecanic Intretinere - Permanent
     
    Departament: Brewing 
    Subordonare catre: Brewing Team Leader
    Locatia: Brasov

     

     Responsabilitati:

     

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP;
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in  domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi (3 schimburi) si in program de tura continua; 
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica.

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator la fabricarea berii - perioada determinata
  • OPERATOR LA FABRICAREA BERII
    Determinata – 8 luni


    Departament: Brewing / Packaging 

    Subordonare catre: Brewing Team Leader / Packaging Team Leader

    Locatia: Brasov

     

     

     

    Responsabilitati:

     Activitatile de control si autocontrol ale procesului sunt efectuate corespunzator;

    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Urmareste incadrarea parametrilor cantitativi/calitativi ai procesului si ai produsului conform  specificatiilor prescrise;
    • Comunica eficient cu echipa  si coordonatorii de schimb, informandu-se reciproc asupra modificarilor, problemelor aparute.

     

     

    Cerinte:

     Studii medii (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;

    • Cunostinte si abilitati de operare pe calculator;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa, spirit de initiativa si abilitati de invatare;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Corectitudine si seriozitate;
    • Disponibil de a efectua munca fizica normala;
    • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere
  • OPERATOR FABRICARE BERE

    BRASOV

                                            

    Responsabilități:

    Realizează producția de bere utilizând sisteme automatizate și calculatoare de proces;

    Prelevă și analizează probe pe parcursul fluxului de producție, respectând standardele de calitate;

    Aplică și menține standardele de curățenie și igienă;

    Aprovizionează și dozează materiile prime necesare fabricării berii;

    Înregistrează date în fișe tehnologice și rapoarte de producție;

    Participă împreună cu echipa de Fabricare Bere la rezolvarea problemelor și deviațiilor.

     

     

    Cerințe:

    Studii medii/profesionale;

    Cunoștințe minime de operare pe calculator;

    Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continuă;

    Viteză de reacție;

    Atenție distributivă;

    Dorința de învățare și specializare la locul de muncă;

    Abilități de comunicare;

    Abilitatea de a lucra în echipă.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Stivuitorist
  • STIVUITORIST

     

    Departament: Brewery Warehouse  
    Subordonare catre: Brewery Warehouse Supervisor
    Locatia: Brasov

     

    Principalele responsabilitati:

    Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul  instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;

    Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;

    Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;

    Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;

     

     

    Cerinte:

    Studii medii tehnice
    Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an
    Atestat ISCIR vizat la zi
    Indemanare si spirit practic
    Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    Abilitati numerice
    Persoana disciplinata
    Spirit de echipa.

     

     

     

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Fochist
  • FOCHIST
    BRASOV

     

    Responsabilități:

     

    • Menținerea bunei funcționări a instalațiilor și echipamentelor de la Centrala termică, Stația de tratare a apei și Stația de epurare;
    • Furnizarea aburului produs la parametrii cantitativi și calitativi necesari producției;
    • Realizează urmatoarele analize:
    •       *Analize specifice centralei termice: apa adaos,  abur, condens;
    •       *Apa produsă în stația de tratare;
    •       *Apa uzată din stația de epurare;
    • Efectuarea lucrărilor de reparații planificate și accidentale ale echipamentelor din Centrala termică, Stația de   tratare a apei și Stația de epurare;
    • Completează cu materiale consumabile necesare bunei funcționări a stațiilor de epurare apă, tratare și  centralei termice;
    • Menținerea echipamentelor, instalațiilor și vestiarelor în permanentă stare de igienă.

     

     

    Cerințe:

     

    • Studii medii tehnice (liceu, profil chimie- constituie avantaj);
    • Experientă minimă în domeniu - 1 an;
    • Autorizație ISCIR de fochist;
    • Autorizație de laborant tratare apa - constituie avantaj; 
    • Cunoștințe  generale de operare PC;
    •  Disponibilitatea de a lucra în schimburi (3 schimburi) și în program de tură continuă. 

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Tehnician Laborant Microbiologie
  • TEHNICIAN LABORANT MICROBIOLOGIE

    Brasov


    Responsabilitati:

    Efectueaza cu precizie si acuratete analizele microbiologice conform instructiunilor de lucru;

    Introduce zilnic rezultate microbiologice in fisele de laborator si in sistemul informatic existent;

    Comunica eficient cu laborantii din cadrul compartimentului, cu Team Leader-ii, cu managerul de departament, informandu-se reciproc asupra:

    ü  Modificarilor intervenite in programul si activitatea de productie;

    ü  Modificarilor intervenite in procedurile si instructiunile de lucru;

    ü  Modificarilor specificatiilor microbiologice si analitice;

    ü  Abaterilor de la specificatii analizelor microbiologice efectuate la probele prelevate din intreaga fabrica;

    ü  Abaterilor legate de functionarea necorespunzatoare a aparatelor de laborator.

    Intretine starea de curatenie a laboratorului de microbiologie conform standardelor;

    Respecta prevederile politicilor de Mediu, Sanatate si Siguranta in munca, Calitate si Siguranta Produsului, politica de Etica, normele de igiena, instructiunile si procedurile interne cu care a fost instruit.

     

    Cerinte:

    Cunostinte de baza – tehnici de laborator (preparare solutii, gravimetrie, titrimetrie, volumetrie);

    Minim liceu + scoala postliceala cu profil industria alimentara, chimie sau biologie;

    Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;

    Persoana dinamica, atentă, rezistentă la stres si la efort fizic;

    Disponibilitatea de a lucra in trei schimburi si in program de tura continua;

    Abilitati de organizare a muncii;

    Spirit de initiativa si abilitati de invatare;

    Cunostinte medii de operare pe calculator.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator Imbuteliere Bere
  • OPERATOR ÎMBUTELIERE BERE

    BRASOV

                                                                                                  

     

    Departament: Îmbuteliere Bere
    Subordonare catre: Team Leader Îmbuteliere Bere
    Locația: Brașov

     

    Responsabilități:

    • Realizează procesul de îmbuteliere bere utilizând echipamente automatizate;
    • Monitorizează diferite etape în procesul de îmbuteliere pentru a asigura continuitatea acestuia fără întreruperi;
    • Efectuează analize de control în diferite etape ale procesului de îmbuteliere, conform standardelor de calitate;
    • Aplică și menține standardele de curațenie si igienă;
    • Aprovizionează echipamentele cu materialele necesare;
    • Depozitează deșeurile în mod selectiv;
    • Înregistrează date în fișe tehnologice si rapoarte de productie
    • Participă împreună cu echipa de Îmbuteliere Bere la rezolvarea problemelor și deviațiilor.

     

    Cerinte:

    • Studii medii/profesionale;
    • Cunoștințe minime de operare pe calculator;
    • Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continua;
    • Viteză de reacție;
    • Atenție distributivă;
    • Dorința de învățare și specializare la locul de muncă;
    • Abilități de comunicare;
    • Abilitatea de a lucra în echipă.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Cluj
  • POSM Admin Clerk
  • POSM Admin Clerk
    Cluj

     

    Departament: POSM Logistics         

    Subordonare catre:  POSM Logistics Manager

     

     

    Responsabilitati:

    • Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;
    • Mentinerea evidentei computerizate a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;
    • Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    • Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente;
    • Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora;
    • Manipularea si pregatirea materialelor in depozit.

     

     

    Cerinte:

    • Studiile medii economice constituie avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate primara;
    • Experienta in domeniu prezinta avantaj;
    • Cunostinte bune de operare calculator (Excel, Word – program specific de gestiune (SAP) prezinta avantaj);
    • Bune abilitati numerice si de comunicare
    • Atestat ISCIR pentru motostiviuitor prezinta avantaj.

     

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna  in atentia : Simona Gheorghe, la adresa de e-mail: Simona.Gheorghe1@asahibeer.ro pana la data de 31 Octombrie 2018.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • Specialist Automatist
  • SPECIALIST AUTOMATIST
    (Automation Engineer)

    Buzau

     


    Responsabilitati:

    • Asigurarea excelentei operationale in cadrul departamentului Tehnic – Fabricare Bere prin implementarea practicilor de intretinere in vederea utilizarii in conditii optime si in conformitate cu legislatia in vigoare  a tuturor sistemelor electrice, electronice si software;
    • Managementul intretinerii sistemelor de achizitie de date, a retelei EMI si SAP precum si a echipamentelor si instalatiilor electrice si de automatizari din cadrul departamentului Fabricare Bere, in conformitate cu standardele de calitate  in vigoare;
    • Coordonarea si monitorizarea relatiilor contractuale de colaborare cu furnizorii de piese de schimb si servicii de intretinere pentru echipamentele electrice, electronice si de automatizari, in scopul asigurarii unui stoc optim si desfasurarii eficiente a activitatii de intretinere ;
    • Asigurarea suportului tehnic necesar in derularea la timp si conform parametrilor de calitate a proiectelor de imbunatatire pentru control de proces precum si a eficientei echipamentelor si instalatiilor.

     

    Cerinte:

    Studii superioare tehnice(specific Electric/Electronic sau Automatizari);

    Minimum 1 an experienta in domeniul electric/electronic sau al automatizarilor industriale;

    Capacitate de analiza, sinteza, planificare;

    Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;

    Cunostinte foarte bune de operare calculator(pachet MS Office, SAP);

    Cunostinte avansate referitoare la sistemele de automatizare si control ale proceselor industriale;

    Cunoasterea aprofundata a programelor industriale Simatic S7, PC S7;

    Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Area Trade Manager
  • Area Trade Manager
    Brasov

     

    Postul este subordonat Regional Sales Manager.

     

    Responsabilitati:

     Managementul echipei de vanzari pe zona alocata;

    • Realizarea planului de vanzari din zona alocata;
    • Monitorizarea pietei si implementarea standardelor de executie ale companiei;
    • Managementul activelor si materialelor promotionale;
    • Executia in zona alocata a strategiei de trade marketing si brand building;
    • Monitorizarea pietei si managementul procesului de generare de insight-uri.

     

    Cerinte:

    Studiile superioare finalizate;

    • Experienta in domeniul bunurilor de larg consum – minim 3 ani;
    • Cunostinte minime de bugetare si previzionare;
    • Personalitate puternica, dinamica, cu initiativa;
    • Experienta in coordonarea unei echipe reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte bune de operare pe calculator;
    • Permis de conducere.

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Constanta
  • Gestionar depozit
  • TRADE REPRESENTATIVE
    Traditional Trade
    Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local
    Principalele responsabilitati:
     
    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
    Cerinte:
    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Gestionar Depozit

    Constanta

     
    Departament: POSM Logistics         
    Subordonare catre:  POSM Logistics Manager


    Responsabilitati:

    Organizarea, coordonarea şi controlul activitatii din depozit 

    Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;

    Mentinerea evidentei computerizate a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;

    Efectueaza impreuna cu departamentul financiar inventarul periodic al materialelor din gestiune ;

    Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;

    Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente;

    Operarea/Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora pe fiecare client in parte;

    Pregatirea materialelor pentru livrarile la clientii finali (din zona litoralului);

    Manipularea si pregatirea materialelor in depozit ;

    Efectueaza operatiuni de incarcare - descarcare a materialelor cu ajutorul stivuitorului.

     

    Cerinte:

    Atestat ISCIR valabil - obligatoriu.

    Studiile medii economice constituie avantaj;

    Cunostinte de contabilitate primara;

    Experienta in domeniu (minim 2 ani);

    Cunostinte bune de operare calculator (Excel, Word – program specific de gestiune (SAP) prezinta avantaj);

    Bune abilitati numerice, de atentie si de comunicare.

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Timisoara
  • Stivuitorist
  • STIVUITORIST

     

    Subordonare catre: Brewery Warehouse Supervisor
    Locatia: Timisoara

     


    Responsabilitati:

     

    • Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul  instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;
    • Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;
    • Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    • Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    • Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;
    • Studii medii tehnice
    • Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an
    • Atestat ISCIR vizat la zi
    • Indemanare si spirit practic
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Abilitati numerice
    • Persoana disciplinata
    • Spirit de echipa.

     
    Cerinte:

    • Studii medii tehnice
    • Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an
    • Atestat ISCIR vizat la zi
    • Indemanare si spirit practic
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Abilitati numerice
    • Persoana disciplinata
    • Spirit de echipa.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

     

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

     Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Microbiolog
  • Microbiolog

    1 poziție

     

    Departament: Q.A.
    Subordonare catre: Q.A. Team Leader
    Locatia: Timisoara

     

     

    CERINTE:

     

    • Absolvent studii superioare, profil Biologie, Biochimie, Biotehnologie, Tehnologia produselor alimentare;
    • Experienta in domeniu pe o pozitie similara minim 2 ani;
    • Experienta intr-un laborator industrial  si in efectuarea analizelor PCR - reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte referitoare la diverse tehnici de laborator: preparare solutii, gravimetrie, titrimetrie, volumetrie
    • Cunostinte medii de operare pe calculator.
    • Cunostinte de operare SAP – reprezinta avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu (de dorit)
    • Atentie la detalii, meticulozitate
    • Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    • Persoana dinamica, rezistentă la stres
    • Abilitati de organizare a muncii;
    • Spirit de initiativa si abilitati de invatare;

     

     

    RESPONSABILITATI:

     

    • Efectueaza, verifica si valideaza cu precizie si acuratete analizele microbiologice specific si special (PCR) conform procedurilor de lucru interne;
    • Initiaza formularul de incident de calitate pentru materiile prime si  materialele neconforme microbiologic daca e cazul
    • Inregistreaza zilnic rezultatele analizelor microbiologice in fisele de laborator  si in sistemul informatic existent si se asigura ca baza de date a laboratorului de microbiologie este actualizata permanent
    • Comunica permanent cu departamentul de productie si ia decizii conform conform nivelului de autoritate cu privire la calitatea produsului din punct de vedere microbiologic
    • Exploateaza, întreţine, verifica si calibreaza aparatele, echipamentele şi dotările existente in laborator, in conformitate cu instrucţiunile specifice si cu planul de intretinere
    • Urmareste stocurile de materiale si reactivi necesare desfasurarii activitatii in laborator si se asigura de existenta celor necesare.
    • Respecta si aplica standardele de igiena si curatenie a laboratorului de microbiologie

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: RALUCA VISINICA, Executive Recruiter, la adresa de e-mail: raluca.visinica@asahibeer.ro, cu CC la managerul direct pana la data de 11 noiembrie 2019.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator Imbuteliere Bere
  • OPERATOR ÎMBUTELIERE BERE

    Timisoara

                                                                                                  

     

    Departament: Îmbuteliere Bere
    Subordonare catre: Team Leader Îmbuteliere Bere
    LocațiaTimisoara

     

    Responsabilități:

     

    • Realizează procesul de îmbuteliere bere utilizând echipamente automatizate;
    • Monitorizează diferite etape în procesul de îmbuteliere pentru a asigura continuitatea acestuia fără întreruperi;
    • Efectuează analize de control în diferite etape ale procesului de îmbuteliere, conform standardelor de calitate;
    • Aplică și menține standardele de curațenie si igienă;
    • Aprovizionează echipamentele cu materialele necesare;
    • Depozitează deșeurile în mod selectiv;
    • Înregistrează date în fișe tehnologice si rapoarte de productie
    • Participă împreună cu echipa de Îmbuteliere Bere la rezolvarea problemelor și deviațiilor.

     

     

    Cerinte:

     

    • Studii medii/profesionale;
    • Cunoștințe minime de operare pe calculator;
    • Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continua;
    • Viteză de reacție;
    • Atenție distributivă;
    • Dorința de învățare și specializare la locul de muncă;
    • Abilități de comunicare;
    • Abilitatea de a lucra în echipă.

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Frigotehnist
  • Frigotehnist
                                                                                  
    Departament: Inginerie
    Subordonare catre: Manager Inginerie
    Locatia: Timisoara
     

    Responsabilitati:

    Asigura functionarea la parametrii prescrisi a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor, conform standardelor de productivitate si calitate impuse;

    • Asigurarea intretinerii preventive a echipamentelor si instalatiilor din departamentul Utilitati;
    • Opereaza instalatiile de furnizare agent de racire, aer si CO2, conform cerintelor de productie;
    • Inspecteaza instalatiile si traseele de frig, aer si CO2 din fabrica pentru a preveni pierderile de agent de racire, aer si CO2;
    • Efectueaza lucrari de reparatii la centrala frig, aer si CO2.

     

     

    Cerinte:

    Studii medii tehnice (liceu, scoala profesionala – profil tehnic);

    • Experienta in domeniu – minimum 3 ani;
    • Calificare de frigotehnist;
    • Disponibilitate pentru program de lucru in regim de tura continua;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice  postului;

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator Utilitati
  • Operator Utilitati

    2 poziții

     
    Departament: Engineering
    Subordonare catre: Utilities Coordinator
    Locatia: Timisoara

     

     

    CERINȚE:

    • Studii medii tehnice (liceu, scoala profesionala – profil tehnic);
    • Experienta in domeniu – minimum 3 ani
    • Calificare de frigotehnist industrial si / sau Autorizatie ISCIR de fochist
    • Cunoștințe minime de operare pe calculator
    •  Disponibilitate pentru program de lucru in regim de tura continua
    •  Viteză de reacție
    • Atenție distributiva
    • Dorință de învățare și specializare la locul de muncă
    • Abilități de comunicare
    • Abilitatea de a lucra în echipă

     

    RESPONSABILITATI:

    • Asigura functionarea a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor la parametrii prescrisi, conform standardelor de productivitate si calitate impuse
    • Monitorizează diferite etape în procesul de creare utilitati (apa proces, aer comprimat, frig industrial si CO2)  pentru a asigura continuitatea procesului de productie;
    • Efectuează analize de control în diferite etape ale procesului, conform standardelor de calitate
    • Aplică și menține standardele de curațenie;
    • Aprovizionează instalatiile cu materialele necesare;
    • Depozitează deșeurile în mod selectiv;
    • Înregistrează date în fișele de monitorizare
    • Asigura intretinerea preventiva a echipamentelor si instalatiilor din departament
    • Participă împreună cu echipa la rezolvarea problemelor și deviațiilor

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: RALUCA VISINICA, Executive Recruiter, la adresa de e-mail: raluca.visinica@asahibeer.ro, cu CC la managerul direct pana la data de 11 noiembrie 2019.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Electrician
  • ELECTRICIAN
    (Departament: Imbuteliere)
    Timisoara

     

     Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere a sistemelor electrice, electronice si software, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

     

    Cerinte:

    • Autorizatie ANRE;
    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua; 

    Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

     

     

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Motostivuitorist
  • MOTOSTIVUITORIST

    Timisoara

     

    Cerinte:

     

    • Studii medii tehnice;
    • Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an;
    • Atestat ISCIR vizat la zi;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi (3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Indemanare si spirit practic;
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii;
    • Abilitati numerice;
    • Persoana disciplinata;
    • Spirit de echipa.

     

     

    Responsabilitati:

     

    • Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;
    • Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;
    • Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    • Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    • Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora.

     

     

    Ce oferim:

     

    • Salariu motivant;
    • Tichete de masa;
    • Tichete cadou;
    • Bonus de performanta (lunar);
    • Al 13 - lea salariu;
    • Cota lunara de bere;
    • Servicii medicale si asigurare de viata;
    • Spor de noapte si spor de tura continua;
    • Orele suplimentare platite dublu (200%);
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala;

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator Fabricare Bere
  • OPERATOR FABRICARE BERE

    Timisoara

                                            

    Responsabilități:

    Realizează producția de bere utilizând sisteme automatizate și calculatoare de proces;

    Prelevă și analizează probe pe parcursul fluxului de producție, respectând standardele de calitate;

    Aplică și menține standardele de curățenie și igienă;

    Aprovizionează și dozează materiile prime necesare fabricării berii;

    Înregistrează date în fișe tehnologice și rapoarte de producție;

    Participă împreună cu echipa de Fabricare Bere la rezolvarea problemelor și deviațiilor.

     

     

    Cerințe:

    Studii medii/profesionale;

    Cunoștințe minime de operare pe calculator;

    Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continuă;

    Viteză de reacție;

    Atenție distributivă;

    Dorința de învățare și specializare la locul de muncă;

    Abilități de comunicare;

    Abilitatea de a lucra în echipă.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Tehnician Automatist
  • Tehnician Automatist

    1 pozitie

     

    Departament: Brewing

    Subordonare catre: Brewing Automation Engineer

    Locatia: Timisoara

     

    Cerințe

    • Studii medii tehnice – electric, electronist sau automatizari industrial;
    • Experienta in domeniul electric sau electronica si automatizari de minim 4 ani;
    • Intelegerea schemelor electrice cu semne conventionale;
    • Cunostinte despre sistemele de automatizare cu echipamente Siemens - reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte medii de operare PC;
    • Capacitate prioritizare si de luare a deciziilor,
    • Persoana dinamica, atenta, rezistenta la stres;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi/tura continua.


    Responsabilită
    ți

    • Aplica procedurile de intretinere preventiva si de inspectie  ale instalatiilor electrice electronice si ale instrumentatiei  in conformitate cu instructiunile  inscrise in dispozitiile de lucru ;
    • Efectueza interventiile corective  asupra instalatiilor electrice si electronice in conformitate cu planul de actiune comunicat de Inginerul Automatist si/sau de Team Leader.
    • Efectueaza lucrari de intretinere si de reparatie ale instalatiilor electrice, electronice si ale instrumentatiei  in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare respectand standardele de calitate ale  proceselor si produselor;
    • Efectueaza inregistrari in fisele de monitorizare  si/ sau baze de date.
    • Urmareste stocul de piese critice din magazia centrala si magazia sectiei si transmite necesarul catre Inginerul Automatist.

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: RALUCA VISINICA, Executive Recruiter, la adresa de e-mail: raluca.visinica@asahibeer.ro, cu CC la managerul direct pana la data de 11 noiembrie 2019.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Administrator depozit
  • Warehouse administrator

    Department: Supply Chain
    Reporting to: Logistics Provider and Facilities  Coordinator
    Location: Timisoara - Remetea

     

    Responsabilities:

     

    • Responsible for ensuring the logistic provider executes the operation in the warehouse according to agreed contractual standards
    • Ensures the daily operational plan is delivered in the warehouse for all shipments according to the schedule in/out and managing the logistics provider to achieve the agreed service KPI’s (turnaround, Stock management)
    • Manages and resolves any discrepancies on orders, containers, returns, damages, processes and systems between the logistics operators and the team at Ursus
    • Ensures the logistics provider maintains the warehouse of a food grade standard and maintains a safe working environment
    • Identifies and delivers improvement initiatives in partnership with the logistics providers within the warehousing operations

     

     

     

    Requirements:

     

    q High-school is mandatory

    q PC operating knowledge - abilities from intermediary to advanced in SAP, MS Word, Excel, Outlook

    q Very organized, planned, analytical and structured

    q Ability to work with and influence logistics suppliers/stakeholders

    q Focused on delivering improvements in ways of working with their roles

    q Positive attitude and fosters a team environment

    q Customer focused

     

     

    Those who are interested please send a Curriculum Vitae together with an Internal Application Form in  attention of Anca Vasiliu – HRBP Timisoara at e-mail: anca.vasiliu@asahibeer  until  15th of July.

     

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Coordonator depozit
  • LOGISTICS PROVIDER AND FACILITIES COORDINATOR

     

     

     

    Department: Supply Chain

    Reporting to: National Warehouse Manager

    Location: Timisoara

     

    Responsabilities:

     

    Responsible for ensuring the logistic operator executes the operation in the warehouse according to agreed contractual standards

    Ensures the daily operational plan is delivered in the warehouse for all shipments according to the schedule in/out and managing the logistics provider to achieve the agreed service KPI’s (turnaround, Stock management)

    Manages and resolves any discrepancies on orders, containers, returns, damages, processes and systems between the logistics operators and the team at Ursus

     Facilities management of the warehouse including Utilities, Building Services and equipment maintenance

    Ensures the logistics provider maintains the warehouse of a food grade standard and maintains a safe working environment

    Manages the relationship with the warehouse provider ensuring the building is maintained according to the contract

    Identifies and delivers improvement initiatives in partnership with the logistics providers within the warehousing operations

    Manages the Ursus coordinator/s within the Timisoara warehouse

     

    Requirements:

     

    q Higher education (Management specialization)

    q Foreign languages  - fluent English would be ideal but can be flexible depending on experience

    q PC operating knowledge - abilities from intermediary to advanced in SAP, Word, Excel, Outlook

    q Demonstrated leadership, communication skills

    q Customer focused

    q Continually searches for ways to improve processes and procedures both internally and understanding the wider business environment

    q Driven to deliver results and solutions within the operation

    q Very organized, planned, analytical and structured

    q Positive attitude and fosters a team environment

    q Financially astute with proven negotiation skills 

     

    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Dambovita
Regiunea de Nord si Sud
  • Trade Rep - TT
  • Trade Rep - TT

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Tools

Font size RSS feeds Bookmark this page Fast search Send us a feedback Print this page x Inchide