Urmareste-ne



Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Bucuresti
  • POSM Development Assistant
  • POSM (Point of Sales Materials) Development Assistant
    1 year contract

     

     
    Department: Trade Marketing        
    Reporting to: Otilia Dumitru – POSM Development Manager
    Location: Head Office

     

    Responsibilities:

    • Prepares the necessary data for designated POSM sourcing projects;
    • Co-ordinates POSM acquisition projects end to end for “from the shelf” solutions such as catalogue gifts or standardized items, printed materials with appropriate technical solution for production;
    • Ensures support for Trade Marketing Department by performing administrative tasks related with POSM Orders Placing, Cycle Planning monitoring and other necessary administrative tasks related to Trade Marketing projects;
    • Monitors the Commercial Assets CAPEX spend for Trade Marketing Department and assist in the compiling financial reports such as monthly and PF budget reports;
    • Works with different departments (Procurement, Finance & Accounting, Tax, Legal, Sales etc.) in various administrative tasks.

     

    Requirements:

    • Studies: university degree;
    • Experience: sourcing and transactional procurement preferred, experience with suppliers and order management, POSM development, POSM production;
    • Foreign languages: English (reading, writing, speaking – high level), any other additional foreign language is a plus;
    • PC Skills: MS Office – mandatory at high level (Word, Excel, Outlook, PowerPoint); SAP MM is a major plus;
    • Other skills and capabilities:

    -  Analysis and diagnose capability;

    -  Planning capabilities;

    -  Drives and delivers results;

    -  Organized and structured;

    -  Good negotiator and communicative person.

     

     

    Interested candidates are requested to send their Application Form along with a Curriculum Vitae or their external recommendation to Simona Gheorghe – Executive Recruiter, e-mail: simona.gheorghe1@asahibeer.ro. Application closing time: 5Th of November 2018.


     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Draught Tehnician
  • Draught Technician

    temporar

     


    Departament: Technical Services
    Manager Direct: Draught Supervisor

     

     

     

    Responsabilitati principale:

    Instalarea dozatoarelor
    Intretinerea dozatoarelor si a vitrinelor frigorifice
    Servicii de intretinere si reparatii acordate clientilor
    Aprovizionare cu piese de schimb si materiale
    Actualizarea bazei de date a activelor companiei (dozatoare , vitrine frigorifice);
    Participarea la implementarea activitatilor specifice de marketing(festivaluri, targuri, etc)

     

     

    Cerinte:

    Cunostinte teoretice si practice frigotehnice, electromecanice
    Experienta anterioara in domeniu (constituie avantaj)
    Bune abilitati de comunicare si de negociere
    Studiile medii tehnice
    Permis de conducere (cat. B)
    Spirit de echipa
    Domiciliul stabil in Jud.Bacau  

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • POSM Transport Planner
  • POSM Transport Planner
    Buzau

     

    Departament: POSM Logistics         

    Subordonare catre:  POSM Logistics Manager



    Responsabilitati:


    • Preia comenzile clientilor si cele interdepo si genereaza livrarile;
    • Urmareste in permanenta planul de livrari de la furnizori  si mentine o stransa legatura/corespondenta cu acestia;
    • Evalueaza dimensiunea (volum/tonaj) comenzilor si stabileste tipul de mijloc de transport corespunzator;
    • Genereaza si transmite catre furnizori si transportatori listele cu necesarul de transport, tinand cont de regulile stabilite si de cele mai eficiente costuri pe rutele respective;
    • Urmareste in permanenta confirmarile transportatorilor si mentine o stransa legatura/corespondenta cu acestia in vederea acoperirii necesarului de transport;
    • Inregistreaza pentru fiecare cursa datele de identificare pentru transport (ex: firma de transport; nume sofer; nr. Auto etc);
    • Monitorizeaza in permanenta executia planului de livrari si intervine si ia masurii pentru rezolvarea problemelor aparute in executie (anulari, intarzieri, s.a.);
    • Determina costurile de transport si analizeaza eficienta planificarii de transport;
    • Mentine o relatie stransa cu partenerii de transport, de servicii logistice si furnizorii de materiale promotionale;
    • Introduce in sistem comenzile de transport.



    Cerinte:


    • Studii superioare: obligatoriu;
    • Limbi straine: Engleza – mediu;
    • Cunostinte de operare PC: bune abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office);
    • Minim 2 ani in zona de supply chain / demand chain / logistica / transport;
    • Minim 2 ani experienta in companii de distributie, transport, bunuri de consum;
    • Experienta in utilizarea sitemelor (SAP, transport management); instrumentelor de planificare;


     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna  in atentia : Simona Gheorghe, la adresa de e-mail: Simona.Gheorghe1@asahibeer.ro pana la data de 31 Octombrie 2018.


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

    Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local.
    Principalele responsabilitati:
    •    Realizeaza planul de vanzari;
    •    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii; 
    •    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    •    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    •    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    •    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
        
    Cerinte:
    •    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    •    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    •    Bune abilitati de comunicare 
    •    Bune abilitati de negociere si persuasiune 
    •    Carnet conducere categoria B 
    •    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Electrician
  • ELECTRICIAN

    Buzau 

     

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere a sistemelor electrice, electronice si software, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

     

    Cerinte:

    • Autorizatie ANRE;
    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua; 

    Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATOR

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si  planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
      Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
      Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
      Disciplina, seriozitate si spirit practic;
      Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;  
      Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Frigotehnist
  • FRIGOTEHNIST
     
    Departament: Engineering   
    Subordonare catre:  Utilities Coordinator
    Locatia: Buzau


    Responsabilitati:

     

    • Asigura functionarea la parametrii prescrisi a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor, conform standardelor de productivitate si calitate impuse;
    • Asigurarea intretinerii preventive a echipamentelor si instalatiilor din departamentul Utilitati;
    • Opereaza instalatiile de furnizare agent de racire, aer si CO2, conform cerintelor de productie;
    • Inspecteaza instalatiile si traseele de frig, aer si CO2 din fabrica pentru a preveni pierderile de agent de racire, aer si CO2;
    • Efectueaza lucrari de reparatii la centrala frig, aer si CO2.

     

    Cerinte:

     

    • Studii medii tehnice (liceu, scoala profesionala – profil tehnic);
    • Experienta in domeniu – minimum 3 ani;
    • Calificare de frigotehnist;
    • Disponibilitate pentru program de lucru in regim de tura continua;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice  postului;

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Tehnician Laborant Analize Produse Alimentare
  • TEHNICIAN LABORANT ANALIZE PRODUSE ALIMENTARE
    (2 pozitii)

    (Magazia de Materii Prime si Materiale pentru Imbuteliere)

     

    Departament: Quality Assurance     

    Subordonare catre: Quality Assurance Manager

    Locatia: Brasov

     

    Responsabilitati:

     

    • Respecta procedurile de lucru corespunzatoare fiecarei analize senzoriale;
    • Efectueaza si coordoneaza analizele senzoriale din aria de responsabilitate conform planului de control si a procedurilor agreate;
    • Intocmeste formularul de incident SQM/ SHEQ si SMC daca parametrii de calitate si siguranta alimentara ai materiilor prime si materialelor analizate nu sunt in specificatii sau pun in pericol siguranta consumatorului;
    • Efectueaza, centralizeaza, raporteaza rezultatele pentru urmatoarele activitati:

    -  educare gust (incepatori, avansati si din sistemul de validare al degustatorilor);

    - degustari interne:produs finit, probe din proces, receptii de materii prime, materiale, si stabilitatea aromei;

    - degustari speciale: produse noi, teste, puneri in functiune, bere  (degustare Europeana);

    - degustari de analiza a calitatii competitorilor;

    - stabilitate bere.

    • Transmite rezultatele analizelor senzoriale, la cerere, a probelor din produsele reclamate in piata, conform procedurii stabilite;
    • Prepara solutiile de reactivi necesare desfasurarii activitatii de degustare conform instructiunilor si normelor de securitate in vigoare;
    • Pregateste zilnic: probele de bere din proces si de la camera de stabilitate pentru sedintele de degustare si probele de bere pentru sesiunile de educare a gustului si validari, conform programului stabilit.

     

    Cerinte:

     

    • Minim liceu + scoala postliceala cu profil industria alimentara, chimie sau biologie;
    • Abilitati senzoriale ridicate;            
    • Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    • Persoana dinamica;
    • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi;
    • Abilitati de organizare a muncii;
    • Spirit de initiativa si abilitati de invatare;
    • Cunostinte de operare PC nivel operational;
    • Atentie mare la detalii;
    • Abilitati de rezolvare a problemelor;
    • Capacitate de a lua decizii rapide.

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: Cezara Gațu, la adresa de e-mail Cezara.Gatu@asahibeer.ro sau direct la departamentul Resurse Umane, pana la data de 9 noiembrie 2018.

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Electrician
  • Electrician Intretinere
     
    Subordonare catre: Packaging Team Leader
    Locatia: Brasov
     
    Responsabilitati:
    Aplica procedurile de intretinere preventiva si inspectie  ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei, in conformitate cu instructiunile inscrise in dispozitiile de lucru;
    Efectueaza interventiile corective  asupra instalatiilor electrice in conformitate cu planul de actiune comunicat;
    Efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei  in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor;
    Efectueaza inregistrari in fisele de monitorizare  si/ sau baze de date.
     
     
    Cerinte:
    Diploma de electrician sau liceu industrial cu profil electric;
    Autorizatie( certificare) ANRE - constituie un avantaj;
    Persoana dinamica, atenta la detalii;
    Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    Disponibilitate de a lucra in schimburi.
    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf

    Electrician Intretinere

    Subordonare catre: Packaging Team Leader
    Locatia: Brasov

    Responsabilitati:

    Aplica procedurile de intretinere preventiva si inspectie  ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei, in conformitate cu instructiunile inscrise in dispozitiile de lucru;
    Efectueaza interventiile corective  asupra instalatiilor electrice in conformitate cu planul de actiune comunicat;
    Efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei  in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor;
    Efectueaza inregistrari in fisele de monitorizare  si/ sau baze de date.

     

    Cerinte:

    Diploma de electrician sau liceu industrial cu profil electric;
    Autorizatie( certificare) ANRE - constituie un avantaj;
    Persoana dinamica, atenta la detalii;
    Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    Disponibilitate de a lucra in schimburi.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Stivuitorist
  • STIVUITORIST


    Departament: Brewery Warehouse  
    Subordonare catre: Brewery Warehouse Supervisor
    Locatia: Brasov

     

     

    Principalele responsabilitati:

    Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul  instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;

    Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;

    Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;
    Studii medii tehnice
    Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an
    Atestat ISCIR vizat la zi
    Indemanare si spirit practic
    Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    Abilitati numerice
    Persoana disciplinata
    Spirit de echipa.

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice
    • Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an
    • Atestat ISCIR vizat la zi
    • Indemanare si spirit practic
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Abilitati numerice
    • Persoana disciplinata
    • Spirit de echipa.


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:
    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Specialist Automatist
  • Specialist Automatist

     

    Brasov (1 pozitie)

    Departament: Packaging

    Subordonare catre: Packaging Manager

    Responsabilitati:

    Asigurarea excelentei operationale in cadrul departamentului Imbuteliere prin implementarea practicilor de intretinere in vederea utilizarii in conditii optime si in conformitate cu legislatia in

    vigoare a tuturor sistemelor electrice, electronice si software;
    Managementul intretinerii echipamentelor si instalatiilor electrice si de automatizari din cadrul departamentului Imbuteliere, in conformitate cu standardele de calitate in vigoare;
    Coordonarea si monitorizarea relatiilor contractuale de colaborare cu furnizorii de piese de schimb si servicii de intretinere pentru echipamentele electrice, electronice si de automatizari, in scopul
    asigurarii unui stoc optim si desfasurarii eficiente a activitatii de intretinere ;
    Asigurarea suportului tehnic necesar in derularea la timp si conform parametrilor de calitate a proiectelor de imbunatatire pentru control de proces precum si a eficientei echipamentelor si
    instalatiilor.

     

    Cerinte:

    Studii superioare tehnice (specific Electric/Electronic sau Automatizari);
    Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
    Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
    Cunostinte foarte bune de operare calculator (pachet MS Office);
    Cunostinte avansate referitoare la sistemele de automatizare si control ale proceselor industriale;
    Cunoasterea a programelor industriale Simatic S7, PC S7;
    Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare.
    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: Cezara Gațu, HR Business Partner, la adresa de e-mail: cezara.gatu@asahibeer.ro ,

    cu CC la managerul direct pana la data de 9 noiembrie 2018.



    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

    Departament: Packaging
    Subordonare catre: Packaging Manager
    Locatia: Brasov
    Responsabilitati:
     Asigurarea excelentei operationale in cadrul departamentului Imbuteliere prin implementarea
    practicilor de intretinere in vederea utilizarii in conditii optime si in conformitate cu legislatia in
    vigoare a tuturor sistemelor electrice, electronice si software;
     Managementul intretinerii echipamentelor si instalatiilor electrice si de automatizari din cadrul
    departamentului Imbuteliere, in conformitate cu standardele de calitate in vigoare;
     Coordonarea si monitorizarea relatiilor contractuale de colaborare cu furnizorii de piese de schimb
    si servicii de intretinere pentru echipamentele electrice, electronice si de automatizari, in scopul
    asigurarii unui stoc optim si desfasurarii eficiente a activitatii de intretinere ;
     Asigurarea suportului tehnic necesar in derularea la timp si conform parametrilor de calitate a
    proiectelor de imbunatatire pentru control de proces precum si a eficientei echipamentelor si
    instalatiilor.
    Cerinte:
     Studii superioare tehnice (specific Electric/Electronic sau Automatizari);
     Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
     Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
     Cunostinte foarte bune de operare calculator (pachet MS Office);
     Cunostinte avansate referitoare la sistemele de automatizare si control ale proceselor industriale;
     Cunoasterea a programelor industriale Simatic S7, PC S7;
     Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare.
    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in
    atentia: Cezara Gațu, HR Business Partner, la adresa de e-mail: cezara.gatu@asahibeer.ro , cu CC la
    managerul direct pana la data de 9 noiembrie 2018.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Planificator Materiale
  • Planificator Materiale

    Magazia de Materii Prime si Materiale pentru Imbuteliere

    (1 pozitie)

     

     

    Departament: Packaging

    Subordonare catre:  Packaging Manager

    Locatia:  Brasov

     

    Responsabilitati:

    • Evalueaza stocurile de materii prime si materiale;
    • Intocmeste comenzi SAP, fise limita, bonuri de consum/transfer pentru materii prime, materiale, piese de schimb, consumabile, servicii utilizate de departament;
    • Intocmeste bonuri de transfer pentru deseurile rezultate din productie (sticla sparta, etc).
    • Administreaza baza de date referitoare la productie (consumuri de materiale de imbuteliere);
    • Organizeaza si mentine arhivarea documentatiei departamentului de Imbuteliere bere (ex.  fise tehnologice, rapoarte de productie, oferte, contracte, fise tehnice);
    • Administreaza fisele tehnice de securitate ale materialelor de imbuteliere si a substantelor de igienizare utilizate in cadrul departamentului.
    • Colecteaza si inregistreaza informatii referitoare la stocurile de materii prime si materiale, performanta procesului (ex. eficiente, consumuri, pierderi), rezultate de calitate - pentru a genera rapoarte (ex.  monitor productie, raport de productie, raportari KPI’s, grafice);

     

     

    Cerinte:

    • Studii medii – constituie avantaj studiile medii economice;
    • Cunostinte de operare PC: program de gestiune (SAP), Word, Excel, Outlook;                                                                                                     
    • Minim 1 an in activitatea de gestiune si operare pe PC;
    • Cunostinte de lucru cu documente cu regim special si specifice gestiunii;
    • Abilitati numerice si aptitudini de comunicare;
    • Rapiditate si corectitudine la introducerea de date;
    • Corectitudine si seriozitate;
    • Disponibilitate de a lucra in program normal si program prelungit.

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: Cezara Gațu, HR Business Partner, la adresa de e-mail: cezara.gatu@asahibeer.ro, cu CC la managerul direct pana la data de 9 noiembrie 2018.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Manipulant marfuri  
  • MANIPULANT MARFURI

                      

     Principalele responsabilitati:

    Manipuleaza, sorteaza si aranjeaza, in bune conditii, berea si  ambalajele de bere;
    Intretine curatenia si ordinea in depozit;
    Mentine echipamentele, instalatiile, spatiile de depozitare si vestiarele in permananta stare de igiena.


    Cerinte:

    Studii minim 8 clase;
    Disponibilitate de a lucra in schimburi;  
    Disponibilitate de a efectua munca fizica;
    Abilitati de comunicare, seriozitate.

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Mecanic Intretinere
  • Mecanic Intretinere - Permanent
     

    Departament: Brewing 
    Subordonare catre: Brewing Team Leader
    Locatia: Brasov

     

    Responsabilitati:

     

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP;
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in  domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi (3 schimburi) si in program de tura continua; 
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica.


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Controlor Stocuri si Documente
  • CONTROLOR STOCURI SI DOCUMENTE
    STOCK CONTROLLER

    (1 pozitie)

     

     

    Departament: Brewery Warehouse

    Subordonare catre:  Brewery Warehouse Manager

    Locatia:  Brasov

     

    Responsabilitati:

    • Verificarea activitatilor de gestiune si control al stocurilor de produs finit si ambalaj;
    • Verificarea si asigurarea veridicitatii stocurilor prin participarea activa in comisia de inventariere lunara si anuala;
    • Intocmirea actele necesare si in conformitate cu legislatia in vigoare pentru distrugerea asistata a produselor finite deteriorate si expirate;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCS si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni.

     

     

     

    Cerinte:

    • Studii medii/superioare – constituie avantaj studiile economice;
    • Cunostinte de operare PC: program de gestiune (SAP), Word, Excel, Outlook;                                                                                                     
    • Minim 3 ani in activitatea de gestiune si contabilitate;
    • Cunostinte de lucru cu documente cu regim special si specifice gestiunii;
    • Abilitati numerice si aptitudini de comunicare;
    • Rapiditate si corectitudine la introducerea de date;
    • Corectitudine si seriozitate;
    • Disponibilitate de a lucra in program normal si program prelungit.

     

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: Cezara Gațu, HR Business Partner, la adresa de e-mail: cezara.gatu@asahibeer.ro, cu CC la managerul direct pana la data de 9 noiembrie 2018.

     


    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator la fabricarea berii
  • OPERATOR LA FABRICAREA BERII
     
    Departament: Brewing / Packaging 
    Subordonare catre: Brewing Team Leader / Packaging Team Leader
    Locatia: Brasov

     

    Responsabilitati:

    • Activitatile de control si autocontrol ale procesului sunt efectuate corespunzator;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Urmareste incadrarea parametrilor cantitativi/calitativi ai procesului si ai produsului conform  specificatiilor prescrise;
    • Comunica eficient cu echipa  si coordonatorii de schimb, informandu-se reciproc asupra modificarilor, problemelor aparute.

     

     

    Cerinte:

    • Studii medii (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte si abilitati de operare pe calculator;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa, spirit de initiativa si abilitati de invatare;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Corectitudine si seriozitate;
    • Disponibil de a efectua munca fizica normala;
    • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Gestionar Magazie Centrala
  • Gestionar Magazie Centrala

     (1 pozitie)

     

                                                               

    Departament: Administrativ

    Subordonare catre: Coordonator Administrativ

    Locatia: Brasov

     

    Responsabilitati:

     

    • Evidenta computerizata a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;
    • Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    • Aplicarea procedurilor interne de gestiune;
    • Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente in depozit si inregistrarea computerizata a tuturor miscarilor de stoc;
    • Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora.Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;

     

    Cerinte:

    • Cunostinte de operare calculator – nivel mediu (Word, Excel,programe specifice de gestiune/facturare- SAP - prezinta avantaj);
    • Cunostinte legate de activitatea de gestiune si contabilitate primara;
    • Experienta relevanta in domeniu (logistica, gestiune, distributie, facturare) – prezinta avantaj;
    • Bune abilitati numerice, de organizare, planificare si comunicare.Studiile medii economice - prezinta avantaj;

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: Cezara Gațu, HR Business Partner, la adresa de e-mail: cezara.gatu@asahibeer.ro pana la data de 9 noiembrie 2018.


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Representative Traditional Trade
  •  

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator la fabricarea berii - perioada determinata
  • OPERATOR LA FABRICAREA BERII
    Determinata – 8 luni


    Departament: Brewing / Packaging 

    Subordonare catre: Brewing Team Leader / Packaging Team Leader

    Locatia: Brasov

     

     

    Responsabilitati:

     Activitatile de control si autocontrol ale procesului sunt efectuate corespunzator;

    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Urmareste incadrarea parametrilor cantitativi/calitativi ai procesului si ai produsului conform  specificatiilor prescrise;
    • Comunica eficient cu echipa  si coordonatorii de schimb, informandu-se reciproc asupra modificarilor, problemelor aparute.

     

     

    Cerinte:

     Studii medii (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;

    • Cunostinte si abilitati de operare pe calculator;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa, spirit de initiativa si abilitati de invatare;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Corectitudine si seriozitate;
    • Disponibil de a efectua munca fizica normala;
    • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Cluj
  • POSM Admin Clerk (Gestionar Depozit)
  • POSM Admin Clerk
    Cluj

     

    Departament: POSM Logistics         

    Subordonare catre:  POSM Logistics Manager

     

     

    Responsabilitati:

    • Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;
    • Mentinerea evidentei computerizate a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;
    • Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    • Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente;
    • Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora;
    • Manipularea si pregatirea materialelor in depozit.

     

    Cerinte:

    • Studiile medii economice constituie avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate primara;
    • Experienta in domeniu prezinta avantaj;
    • Cunostinte bune de operare calculator (Excel, Word – program specific de gestiune (SAP) prezinta avantaj);
    • Bune abilitati numerice si de comunicare
    • Atestat ISCIR pentru motostiviuitor prezinta avantaj.

     

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna  in atentia : Simona Gheorghe, la adresa de e-mail: Simona.Gheorghe1@asahibeer.ro pana la data de 31 Octombrie 2018.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Area Trade Manager
  • Area Trade Manager
    Cluj

     

    Postul este subordonat Regional Sales Manager.

     

    Responsabilitati:

    q  Managementul echipei de vanzari pe zona alocata;

    q  Realizarea planului de vanzari din zona alocata;

    q  Monitorizarea pietei si implementarea standardelor de executie ale companiei;

    q  Managementul activelor si materialelor promotionale;

    q  Executia in zona alocata a strategiei de trade marketing si brand building;

    q  Monitorizarea pietei si managementul procesului de generare de insight-uri.

     

    Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate
    • Experienta in domeniul bunurilor de larg consum – minim 3 ani;
    • Cunostinte minime de bugetare si previzionare;
    • Personalitate puternica, dinamica, cu initiativa;
    • Cunostintele de limba engleza reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte bune de operare pe calculator;
    • Permis de conducere;

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Constanta
  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Prahova
  • Area Trade Manager
  • Area Trade Manager

     

    Postul este subordonat Regional Sales Manager.
    Locatia: Prahova

     

    Responsabilitati:

     

    • Managementul echipei de vanzari pe zona alocata;
    • Realizarea planului de vanzari din zona alocata;
    • Monitorizarea pietei si implementarea standardelor de executie ale companiei;
    • Managementul activelor si materialelor promotionale;
    • Executia in zona alocata a strategiei de trade marketing si brand building;
    • Monitorizarea pietei si managementul procesului de generare de insight-uri.

     

    Cerinte:

     

    • Studiile superioare finalizate
    • Experienta in domeniul bunurilor de larg consum – minim 3 ani;
    • Cunostinte minime de bugetare si previzionare;
    • Personalitate puternica, dinamica, cu initiativa;
    • Experienta in coordonarea unei echipe reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte bune de operare pe calculator;
    • Permis de conducere;

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Representative Traditional Trade
  •  

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Timisoara
  • Stivuitorist
  • STIVUITORIST

     

    Subordonare catre: Brewery Warehouse Supervisor
    Locatia: Timisoara

     


    Responsabilitati:

     

    Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul  instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;

    Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;

    Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;

    Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;

    Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;

    Studii medii tehnice

    Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an

    Atestat ISCIR vizat la zi

    Indemanare si spirit practic

    Acuitate vizuala si auditiva conform legii

    Abilitati numerice

    Persoana disciplinata

    Spirit de echipa.

     
    Cerinte:

    Studii medii tehnice

    Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an

    Atestat ISCIR vizat la zi

    Indemanare si spirit practic

    Acuitate vizuala si auditiva conform legii

    Abilitati numerice

    Persoana disciplinata

    Spirit de echipa.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

     

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

     Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Timisoara

     

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Rep - TT
  • Trade Rep - TT

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Electrician
  • ELECTRICIAN
    (Departament: Imbuteliere)
    Timisoara

     

     Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere a sistemelor electrice, electronice si software, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

     

    Cerinte:

    • Autorizatie ANRE;
    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua; 

    Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Mecanic intratinere
  •  Mecanic Intretinere

     


    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP;
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in  domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi (3 schimburi) si in program de tura continua;  
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica.
    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:
    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Administrator depozit
  • Warehouse administrator

    Department: Supply Chain
    Reporting to: Logistics Provider and Facilities  Coordinator
    Location: Timisoara - Remetea

     

    Responsabilities:

     

    • Responsible for ensuring the logistic provider executes the operation in the warehouse according to agreed contractual standards
    • Ensures the daily operational plan is delivered in the warehouse for all shipments according to the schedule in/out and managing the logistics provider to achieve the agreed service KPI’s (turnaround, Stock management)
    • Manages and resolves any discrepancies on orders, containers, returns, damages, processes and systems between the logistics operators and the team at Ursus
    • Ensures the logistics provider maintains the warehouse of a food grade standard and maintains a safe working environment
    • Identifies and delivers improvement initiatives in partnership with the logistics providers within the warehousing operations

     

     

     

    Requirements:

     

    q High-school is mandatory

    q PC operating knowledge - abilities from intermediary to advanced in SAP, MS Word, Excel, Outlook

    q Very organized, planned, analytical and structured

    q Ability to work with and influence logistics suppliers/stakeholders

    q Focused on delivering improvements in ways of working with their roles

    q Positive attitude and fosters a team environment

    q Customer focused

     

     

    Those who are interested please send a Curriculum Vitae together with an Internal Application Form in  attention of Anca Vasiliu – HRBP Timisoara at e-mail: anca.vasiliu@asahibeer  until  15th of July.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:
    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Coordonator depozit
  • LOGISTICS PROVIDER AND FACILITIES COORDINATOR

     

     

     

    Department: Supply Chain

    Reporting to: National Warehouse Manager

    Location: Timisoara

     

    Responsabilities:

     

    Responsible for ensuring the logistic operator executes the operation in the warehouse according to agreed contractual standards

    Ensures the daily operational plan is delivered in the warehouse for all shipments according to the schedule in/out and managing the logistics provider to achieve the agreed service KPI’s (turnaround, Stock management)

    Manages and resolves any discrepancies on orders, containers, returns, damages, processes and systems between the logistics operators and the team at Ursus

     Facilities management of the warehouse including Utilities, Building Services and equipment maintenance

    Ensures the logistics provider maintains the warehouse of a food grade standard and maintains a safe working environment

    Manages the relationship with the warehouse provider ensuring the building is maintained according to the contract

    Identifies and delivers improvement initiatives in partnership with the logistics providers within the warehousing operations

    Manages the Ursus coordinator/s within the Timisoara warehouse

     

    Requirements:

     

    q Higher education (Management specialization)

    q Foreign languages  - fluent English would be ideal but can be flexible depending on experience

    q PC operating knowledge - abilities from intermediary to advanced in SAP, Word, Excel, Outlook

    q Demonstrated leadership, communication skills

    q Customer focused

    q Continually searches for ways to improve processes and procedures both internally and understanding the wider business environment

    q Driven to deliver results and solutions within the operation

    q Very organized, planned, analytical and structured

    q Positive attitude and fosters a team environment

    q Financially astute with proven negotiation skills 

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:
    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Unelte

Dimensiune font Feeduri RSS Adauga pagina la favorite Cautare rapida Trimiteti-ne un feedback Printeaza pagina x Inchide