Urmareste-ne



Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Aplică

Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Bucuresti
  • Demand Planner
  • Demand Planner

                                                               

    Department: Supply Chain - Demand Planning
    Direct reporting to: Demand Planning Manager
    Location: Bucharest, Head-Office
     

     

    Position overview:

    The Demand Planner is responsible for optimizing Supply Chain and Commercial performance through accurate sales forecasting, using various statistical methods, software tools, as well as close collaboration with Sales, Marketing and Supply Chain teams.

     

    Responsibilities:

    • Updates on a weekly basis the short-term 13 week forecast and on a monthly basis the long-term 78 week forecast at SKU/channel/depot level;
    • Analyzes weekly the forecast accuracy deviations and takes corrective actions;
    • Provides input for promotional executions and NPDs;
    • Interacts with Commercial and Supply teams to drive alignment on short term activities;
    • Represents the demand team in the joint Supply – Demand – Customer Service meetings;
    • Monitors stock age for each location and recommends corrective actions;
    • Issues weekly and monthly reports to monitor standard Department KPIs;
    • Performs ad-hoc analysis on forecast accuracy, sales performance, NPD performance.

     

    Requirements:

    • University studies: economical/ technical
    • 1 to 3 years of relevant experience in demand planning positions
    • Ability to communicate and understand the needs of relevant stakeholders
    • Strong analytical and problem solving skills, attention to detail without losing sight of bigger picture
    • Ability to accept and manage change, open-minded, working well in uncertain environments
    • Team player that works well with others, flexible, goal oriented
    • Pro-active attitude and permanent willing for professional growth
    • Computer literate, experienced Microsoft Excel user
    • English – upper intermediate

     

     

    Those who are interested please send a Curriculum Vitae in attention of Lucia Velea, Senior HR Business Partner at e-mail: lucia.velea@asahibeer.ro


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Customer Service Specialist
  • Customer Service Specialist

     

    Departament: Sales

    Manager Direct: Customer Service Manager

     


    Responsabilitati principale:

    Creează facturi pentru comenzile de bere;

    • Expedieaza facturile prin poștă către clienți la adrese specificate, daca este cazul;
    • Arhivează facturile sau dovada platii, primita din partea clientilor (in format fizic);
    • Investighează și corectează erorile de facturare și creanțele provenite de la clienți;
    • Comunică cu clienții cu privire la problemele legate de facturi;
    • Tine evidența KPI-urilor pentru serviciile clienților, conform standardelor de performanță convenite;
    • Menține bazele de date pentru clienti si actualizeaza lista produselor in sistemele utilizate;
    • Întreține orice baze de date utilizată in managementul proceselor.

     

     

    Cerinte:

    Min. 2 ani experienta în Customer Service – departament Logistica

    • Experienta in contabilitate – facturare reprezinta avantaj
    • Min. 1 an experienta în produse - vânzări clienţi, managementul comenzilor
    • Experienţă în sistemele IT ale întreprinderii, SAP, instrumente BI, experienta cu lucrul in Excel
    • Capacitate excelenta de comunicare
    • Abilitati de lucru in echipa
    • Abilitati  analitice
    • Spirit de initiativa
    • Abilităţi de soluţionare a problemelor
    • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae  in atentia: Anca Urduzan, la adresa de e-mail anca.urduzan@asahibeer.ro sau direct la departamentul Resurse Umane.


     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Sustainable Development Manager
  • Sustainable Development Manager
    (1 year fixed-term contract)

     


    Responsibilities:

    Together with CA management, builds the local Sustainable Development (SD) strategic plan, drawing on the new Asahi SD global priorities and deploys relevant local initiatives.

    • Manages the 2019 agenda on responsible alcohol consumption projects, mainly Don’t Drink and Drive / No Underage Drinking / Foetal alcohol spectrum disorder awareness, but also other initiatives relevant for the local context, to support credible, relevant and contextualized reputation and build specific stakeholders’ and employees’ engagement and commitment.
    • Acts as a key point-of-contact and internal consultant for the non-financial reporting of the company alongside internationally agreed standards.
    • Engages with stakeholders on SD issues and ensures their support and participation in the above mentioned programs/initiatives in a way which enhances company reputation and contributes to the achievement of business goals and key company SD priorities. 
    • Identifies external SD initiatives with potential to enhance corporate reputation and drive further stakeholders engagement, upon CA management approval, manages partnerships, sponsorships and community involvement.  
    • Coordinates the implementation of the company Alcohol Policy within the organization.
    • Participates in developing the internal digital communication plans specific to www.desprealcool.ro as part of the SD strategy.
    • Contributes to the process for selection, management, development and evaluation of Corporate agencies (e.g. Corporate PR agency, Digital agency).
    • Plans, implements, reviews and reports on budget with due consideration of spend effectiveness.
    • Keeps updated with latest internal and external developments in terms of SD practices in order to bring best ideas and practices in the company

     

    Requirements:

    Higher education: yes

    • Foreign languages: Fluent English, other foreign languages would be a plus
    • Between 3-5 years’ experience in Sustainable Development (CSR + CSI), strategic communication, public relations with SD responsibilities, or other related field would be a plus.
    • Proven practice of non-financial reporting using international standards would be a plus
    • Proven track record of capacity to interact with various stakeholders, including high-level central and local authorities
    • Very good interpersonal skills
    • Action oriented
    • Well organized, with good project management skills
    • Creative thinking and problem-solving skills
    • Team player

     

    Those who are interested please send a Curriculum Vitae in attention of Anca Onutan, Senior HR Business Partner at e-mail: anca.onutan@asahibeer.ro .

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • National Distribution Manager
  • National Distribution Manager

     

    Department: Supply Chain
    Reports to: Supply Chain Director
    Location: Bucharest

    The purpose of the National Distribution Manager position is to plan, execute and deliver a cost effective National Distibution Operation within the organization in order to provide a balanced mix of cost and service in line with agreed customer requirements.

     

    The job incumbent will deliver a strategy for the long term development of our transport suppliers working in partnerhsip to optimise both ours and our suppliers operations delivering value for all parties in the long term.

     

    The National Distribution Manager will identify and deliver SC initiatives with customers, working with the commercial and the wider ISE team in order to minimise distribution cost and increase service levels

     

    Responsibilities include:

    Develops and implements National Distribution strategy to support the business objectives, enabling growth to meet demand, and competitively position the company’s distribution operations for the future

    • Defines, implements and delivers distribution excellence.
    • Builds and maintains the distribution capability to deliver service and financial targets, improve processes, skills/ knowledge, tools and optimizes across the business and in collaboration with customers and suppliers,
    • Works cross-functionally with internal and external stakeholders to improve operational and financial performance
    • Transportation Service Level Agreements maintained and  monitored ensuring they are aligned with and deliver the required levels of service
    • Partners transporters and collaboratively finds solutions to improve transportation performance both in costs and service delivery
    • Transport capacity optimized with transporters to meet business demands including peak periods

     

     

    Requirements:

    • Well rounded FMCG supply chain expert, specifically demonstrating extensive distribution management experience
    • Experience in negotiating and implemented transportation contracts and improvement initiatives
    • Demonstrated ability to work across functions managing and influencing stakeholders and delivering change projects
    • Proven experience working with commercial teams and customers identifying and delivering joint efficiency or service improvement opportunities
    • Focussed on service management and delivery
    • Familiar with Transport management systems includuing delivering IT and process based change in operational environments
    • Effective at collaborating upwards, downwards and cross-functionally
    • Experienced in managing KPI and SLA focussed operationsUnderstanding of budgeting process
    • Cost accounting background/experience along with knowledge of financial systems and general accounting concepts – would be an advantage
    • Bachelor’s degree  
    • Qualifications obtained in Supply Chain Management/Warehouse and Distribution  field – would be an advantage
    • Minimum of 5 years’ experience warehouse and distribution/supply chain/inventory management related
      • Minimum of 3 years managerial experience
    • Fluency in English written and spoken                 
    • Experience with enterprise IT systems SAP, BI tools, TMS

     

    Those who are interested please send a Curriculum Vitae in attention of Lucia Velea – Senior HR Business Partner at e-mail: lucia.velea@asahibeer.ro .

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Distributor Key Account Manager
  • DISTRIBUTOR KEY ACCOUNT MANAGER

     

    Departament: Vanzari - Traditional Trade Sud

    Raporteaza catre: Regional Sales Manager

     

     

    Descriere generala a postului – arii de responsabilitate:

    Managementul operational al Distribuitorilor din teritoriu 

    • Livrarea targetelor volumetrice si de profitabilitate de sell-in si sell-out
    • Alinierea cu strategia de RTM a companiei si standardele specifice 
    • Analiza oportunitatilor de optimizare a RTM in teritoriu 
    • Colectarea de informatii, date si insight-uri relevante si transmiterea acestora catre departamentele specifice

     

     

    Responsabilitati:

    Agreeaza si livreaza targetele volumetrice si de profitabilitate de Sell-In and Sell-out targets prin intermediul Distribuitorilor din teritoriu conform bugetelor aprobate si comunicate de catre RSM 

    • Acorda sprijin Distribuitorilor in dimensionarea si implementarea bugetelor pentru activitati aditionale de trade marketing (daca este necesar)
    • Faciliteaza accesul Distribuitorilor la resursele de know-how ale Ursus Breweries 
    • Dezvolta planul anual JBP (Joint Business Plan) si urmareste implementarea acestuia cel putin lunar
    • Ofera sprijin Managerului Regional de Vanzari in elaborarea proiectiilor estimate pentru incheierea unui trimestru pentru exercitiile de planificare financiara 
    • Furnizeaza echipei de experti RTM informatiile si datele necesare pentru a identifica ariile de imbunatatire fata de standardele specifice ale UB, la nivelul distribuitorului 
    • Implementeaza proiecte specifice dezvoltare pentru Distribuitorii din teritoriu
    • Monitorizeaza activ stocurile produselor Ursus Breweries aflate la Distribuitor 
    • Implementeaza procesul de Census & Update Univers Clienti
    • Monitorizeaza executia contractelor de livrare de servicii semnate cu Distribuitorii din teritoriu
    • Monitorizeaza situatia financiara a Distribuitorilor din teritoriu si colecteaza informatiile solicitate de departamentul Control Credit al Ursus Breweries 
    • Analizeaza oportunitatile locale de extindere sustenabila a portofoliului distribuitorilor  
    • Partener de incredere in relatia cu Distribuitorii 
    • Sprijina procesele decizionale ale echipei de management cu informatiile si recomandarile solicitate 

     

    Cerinte:

    Studii universitare

    • 3+ ani experienta in Distributie Indirecta (preferabil FMCG)
    • Buna intelegere a modelului de afacere si operare a distribuitorilor
    • Bune abilitati numerice si analitice 
    • Excelenta intelegere a pietei berii
    • Abilitati de negociere solide 
    • Abilitati de rezolvare a problemelor 
    • Bune abilitati de comunicare si relationare 
    • Bune abilitati de operare in MS Excel
    • Cunostinte de limba engleza nivel conversational 

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae  in atentia: Anca Urduzan, la adresa de e-mail anca.urduzan@asahibeer.ro sau direct la departamentul Resurse Umane.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • Electrician
  • ELECTRICIAN

    Buzau 

     

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere a sistemelor electrice, electronice si software, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

     

    Cerinte:

    • Autorizatie ANRE;
    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua; 

    Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATOR

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si  planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
      Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
      Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
      Disciplina, seriozitate si spirit practic;
      Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;  
      Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Frigotehnist
  • FRIGOTEHNIST
     
    Departament: Engineering   
    Subordonare catre:  Utilities Coordinator
    Locatia: Buzau


    Responsabilitati:

     

    • Asigura functionarea la parametrii prescrisi a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor, conform standardelor de productivitate si calitate impuse;
    • Asigurarea intretinerii preventive a echipamentelor si instalatiilor din departamentul Utilitati;
    • Opereaza instalatiile de furnizare agent de racire, aer si CO2, conform cerintelor de productie;
    • Inspecteaza instalatiile si traseele de frig, aer si CO2 din fabrica pentru a preveni pierderile de agent de racire, aer si CO2;
    • Efectueaza lucrari de reparatii la centrala frig, aer si CO2.

     

    Cerinte:

     

    • Studii medii tehnice (liceu, scoala profesionala – profil tehnic);
    • Experienta in domeniu – minimum 3 ani;
    • Calificare de frigotehnist;
    • Disponibilitate pentru program de lucru in regim de tura continua;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice  postului;

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Electrician
  • Electrician Intretinere
     
    Subordonare catre: Packaging Team Leader
    Locatia: Brasov
     
    Responsabilitati:
    Aplica procedurile de intretinere preventiva si inspectie  ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei, in conformitate cu instructiunile inscrise in dispozitiile de lucru;
    Efectueaza interventiile corective  asupra instalatiilor electrice in conformitate cu planul de actiune comunicat;
    Efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei  in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor;
    Efectueaza inregistrari in fisele de monitorizare  si/ sau baze de date.
     
     
    Cerinte:
    Diploma de electrician sau liceu industrial cu profil electric;
    Autorizatie( certificare) ANRE - constituie un avantaj;
    Persoana dinamica, atenta la detalii;
    Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    Disponibilitate de a lucra in schimburi.
    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor, link: https://ursus-breweries.ro/uploads/Nota_de_informare_cu_privire_la_prelucrarea_datelor.pdf

    Electrician Intretinere

    Subordonare catre: Packaging Team Leader
    Locatia: Brasov

    Responsabilitati:

    Aplica procedurile de intretinere preventiva si inspectie  ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei, in conformitate cu instructiunile inscrise in dispozitiile de lucru;
    Efectueaza interventiile corective  asupra instalatiilor electrice in conformitate cu planul de actiune comunicat;
    Efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei  in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor;
    Efectueaza inregistrari in fisele de monitorizare  si/ sau baze de date.

     

    Cerinte:

    Diploma de electrician sau liceu industrial cu profil electric;
    Autorizatie( certificare) ANRE - constituie un avantaj;
    Persoana dinamica, atenta la detalii;
    Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    Disponibilitate de a lucra in schimburi.

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care compania Ursus Breweries prelucreaza datele cu caracter personal acceseaza Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Stivuitorist
  • STIVUITORIST


    Departament: Brewery Warehouse  
    Subordonare catre: Brewery Warehouse Supervisor
    Locatia: Brasov

     

     

    Principalele responsabilitati:

    Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul  instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;

    Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;

    Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;
    Studii medii tehnice
    Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an
    Atestat ISCIR vizat la zi
    Indemanare si spirit practic
    Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    Abilitati numerice
    Persoana disciplinata
    Spirit de echipa.

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice
    • Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an
    • Atestat ISCIR vizat la zi
    • Indemanare si spirit practic
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Abilitati numerice
    • Persoana disciplinata
    • Spirit de echipa.


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:
    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Tehnolog Imbuteliere Bere
  • TEHNOLOG IMBUTELIERE BERE


    Departament: Packaging
    Subordonare catre: Manager Packaging
    Locatia: Brasov


     
    Responsabilitati:

    Se asigura ca procesele de ambalare a berii sunt implementate conform standardelor de proces si cele de calitate ale companiei (inclusiv standardele globale) prin:

    asigurarea competentelor tehnice necesare la nivelul schimbului (training, coaching),

    auditarea proceselor, dezvoltarea si implementarea de planuri de actiune,

    dezvoltarea si revizuirea instructiunilor de lucru si procedurilor specifice.


    • Identifica si implementeaza solutii de optimizare a proceselor de ambalare a berii;
    • Se asigura ca in mod continuu capabilitatea proceselor este verificata folosind tehnicile de “Control la interval scurt” si statistice ( de ex: SPC);
    • Monitorizeaza si efectueaza analize ale evolutiei in timp ale parametrilor de calitate, ale proceselor si produselor identificand la timp oportunitatile de corectie;
    • Identifica oportunitati de reducere a pierderilor si consumurilor de bere si materiale de imbuteliere;
    • Rezolva problemele specifice aparute folosind metodologia si tehnicile adecvate de problem solving (de ex: 5 Why, Ishikawa, etc);
    • Realizeaza teste pentru materialele de imbuteliere si deruleaza proiecte de imbunatatire a proceselor (inclusiv CAPEX)  sau dezvolta produse noi (NPD).


    Cerinte:

    Studii superioare tehnice in industria alimentara

    • Minim 2 ani experienta in domeniu
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare
    • Abilitati de management
    • Abilitati  analitice
    • Cunostinte limba engleza- nivel avansat
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) – nivel avansat



    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae  in atentia: Cezara Gațu, la adresa de e-mail Cezara.Gatu@asahibeer.ro sau direct la departamentul Resurse Umane.


    PERSONAL DATA PROCESSING

    For further information on how we process personal data, please visit the link:

    Employment Candidates Privacy Notice

    Departament: Packaging
    Subordonare catre: Packaging Manager
    Locatia: Brasov
    Responsabilitati:
     Asigurarea excelentei operationale in cadrul departamentului Imbuteliere prin implementarea
    practicilor de intretinere in vederea utilizarii in conditii optime si in conformitate cu legislatia in
    vigoare a tuturor sistemelor electrice, electronice si software;
     Managementul intretinerii echipamentelor si instalatiilor electrice si de automatizari din cadrul
    departamentului Imbuteliere, in conformitate cu standardele de calitate in vigoare;
     Coordonarea si monitorizarea relatiilor contractuale de colaborare cu furnizorii de piese de schimb
    si servicii de intretinere pentru echipamentele electrice, electronice si de automatizari, in scopul
    asigurarii unui stoc optim si desfasurarii eficiente a activitatii de intretinere ;
     Asigurarea suportului tehnic necesar in derularea la timp si conform parametrilor de calitate a
    proiectelor de imbunatatire pentru control de proces precum si a eficientei echipamentelor si
    instalatiilor.
    Cerinte:
     Studii superioare tehnice (specific Electric/Electronic sau Automatizari);
     Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
     Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
     Cunostinte foarte bune de operare calculator (pachet MS Office);
     Cunostinte avansate referitoare la sistemele de automatizare si control ale proceselor industriale;
     Cunoasterea a programelor industriale Simatic S7, PC S7;
     Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare.
    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in
    atentia: Cezara Gațu, HR Business Partner, la adresa de e-mail: cezara.gatu@asahibeer.ro , cu CC la
    managerul direct pana la data de 9 noiembrie 2018.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Manipulant marfuri  
  • MANIPULANT MARFURI

                      

     Principalele responsabilitati:

    Manipuleaza, sorteaza si aranjeaza, in bune conditii, berea si  ambalajele de bere;
    Intretine curatenia si ordinea in depozit;
    Mentine echipamentele, instalatiile, spatiile de depozitare si vestiarele in permananta stare de igiena.


    Cerinte:

    Studii minim 8 clase;
    Disponibilitate de a lucra in schimburi;  
    Disponibilitate de a efectua munca fizica;
    Abilitati de comunicare, seriozitate.

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Mecanic Intretinere
  • Mecanic Intretinere - Permanent
     

    Departament: Brewing 
    Subordonare catre: Brewing Team Leader
    Locatia: Brasov

     

    Responsabilitati:

     

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP;
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in  domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi (3 schimburi) si in program de tura continua; 
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica.


    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator la fabricarea berii
  • OPERATOR LA FABRICAREA BERII
     
    Departament: Brewing / Packaging 
    Subordonare catre: Brewing Team Leader / Packaging Team Leader
    Locatia: Brasov

     

    Responsabilitati:

    • Activitatile de control si autocontrol ale procesului sunt efectuate corespunzator;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Urmareste incadrarea parametrilor cantitativi/calitativi ai procesului si ai produsului conform  specificatiilor prescrise;
    • Comunica eficient cu echipa  si coordonatorii de schimb, informandu-se reciproc asupra modificarilor, problemelor aparute.

     

     

    Cerinte:

    • Studii medii (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte si abilitati de operare pe calculator;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa, spirit de initiativa si abilitati de invatare;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Corectitudine si seriozitate;
    • Disponibil de a efectua munca fizica normala;
    • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator la fabricarea berii - perioada determinata
  • OPERATOR LA FABRICAREA BERII
    Determinata – 8 luni


    Departament: Brewing / Packaging 

    Subordonare catre: Brewing Team Leader / Packaging Team Leader

    Locatia: Brasov

     

     

    Responsabilitati:

     Activitatile de control si autocontrol ale procesului sunt efectuate corespunzator;

    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Urmareste incadrarea parametrilor cantitativi/calitativi ai procesului si ai produsului conform  specificatiilor prescrise;
    • Comunica eficient cu echipa  si coordonatorii de schimb, informandu-se reciproc asupra modificarilor, problemelor aparute.

     

     

    Cerinte:

     Studii medii (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;

    • Cunostinte si abilitati de operare pe calculator;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa, spirit de initiativa si abilitati de invatare;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Corectitudine si seriozitate;
    • Disponibil de a efectua munca fizica normala;
    • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Cluj
  • POSM Admin Clerk (Gestionar Depozit)
  • POSM Admin Clerk
    Cluj

     

    Departament: POSM Logistics         

    Subordonare catre:  POSM Logistics Manager

     

     

    Responsabilitati:

    • Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;
    • Mentinerea evidentei computerizate a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;
    • Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    • Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente;
    • Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora;
    • Manipularea si pregatirea materialelor in depozit.

     

    Cerinte:

    • Studiile medii economice constituie avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate primara;
    • Experienta in domeniu prezinta avantaj;
    • Cunostinte bune de operare calculator (Excel, Word – program specific de gestiune (SAP) prezinta avantaj);
    • Bune abilitati numerice si de comunicare
    • Atestat ISCIR pentru motostiviuitor prezinta avantaj.

     

     

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna  in atentia : Simona Gheorghe, la adresa de e-mail: Simona.Gheorghe1@asahibeer.ro pana la data de 31 Octombrie 2018.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Constanta
  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Prahova
  • Regional Sales Admin
  • Regional Sales Administrator

     
    Departament: Traditional Trade 

     
    Principalele responsabilitati:

     

    • Pregăteşte, consolideaza, revizuieste, reconciliaza si furnizeaza rapoarte regionale de vanzari
    • Gestioneaza investitiile  conform politicilor si proceselor de alocare CAM POSM  prin  sistemele Ursus ( SFAS, CRM, SAP)
    • Actualizează şi intretine  baze de date si aplicaţii specifice departamentului de vanzari
    • Imbunatateste formatul rapoartelor in functie de cerintele si nevoile clientilor interni
    • Pregateste analize privind variaţiile relevante pentru adoptarea deciziilor in vanzari

     

     

     Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate;
    • Cunostinte de baza in vanzari constituie un avantaj
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
    • Cunostinte operare SAP constituie un avantaj
    • Spirit analitic si aptitudini pentru lucrul cu cifrele;
    • Bune abilitati de comunicare;

     

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Regiunea de Nord si Sud
Timisoara
  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Timisoara

     

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Electrician
  • ELECTRICIAN
    (Departament: Imbuteliere)
    Timisoara

     

     Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere a sistemelor electrice, electronice si software, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu  standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a  echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

     

    Cerinte:

    • Autorizatie ANRE;
    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu  reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua; 

    Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Frigotehnist
  • Frigotehnist
                                                                                  
    Departament: Inginerie
    Subordonare catre: Manager Inginerie
    Locatia: Timisoara
     

    Responsabilitati:

    Asigura functionarea la parametrii prescrisi a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor, conform standardelor de productivitate si calitate impuse;

    • Asigurarea intretinerii preventive a echipamentelor si instalatiilor din departamentul Utilitati;
    • Opereaza instalatiile de furnizare agent de racire, aer si CO2, conform cerintelor de productie;
    • Inspecteaza instalatiile si traseele de frig, aer si CO2 din fabrica pentru a preveni pierderile de agent de racire, aer si CO2;
    • Efectueaza lucrari de reparatii la centrala frig, aer si CO2.

     

     

    Cerinte:

    Studii medii tehnice (liceu, scoala profesionala – profil tehnic);

    • Experienta in domeniu – minimum 3 ani;
    • Calificare de frigotehnist;
    • Disponibilitate pentru program de lucru in regim de tura continua;
    • Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice  postului;

     

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Administrator depozit
  • Warehouse administrator

    Department: Supply Chain
    Reporting to: Logistics Provider and Facilities  Coordinator
    Location: Timisoara - Remetea

     

    Responsabilities:

     

    • Responsible for ensuring the logistic provider executes the operation in the warehouse according to agreed contractual standards
    • Ensures the daily operational plan is delivered in the warehouse for all shipments according to the schedule in/out and managing the logistics provider to achieve the agreed service KPI’s (turnaround, Stock management)
    • Manages and resolves any discrepancies on orders, containers, returns, damages, processes and systems between the logistics operators and the team at Ursus
    • Ensures the logistics provider maintains the warehouse of a food grade standard and maintains a safe working environment
    • Identifies and delivers improvement initiatives in partnership with the logistics providers within the warehousing operations

     

     

     

    Requirements:

     

    q High-school is mandatory

    q PC operating knowledge - abilities from intermediary to advanced in SAP, MS Word, Excel, Outlook

    q Very organized, planned, analytical and structured

    q Ability to work with and influence logistics suppliers/stakeholders

    q Focused on delivering improvements in ways of working with their roles

    q Positive attitude and fosters a team environment

    q Customer focused

     

     

    Those who are interested please send a Curriculum Vitae together with an Internal Application Form in  attention of Anca Vasiliu – HRBP Timisoara at e-mail: anca.vasiliu@asahibeer  until  15th of July.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:
    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Coordonator depozit
  • LOGISTICS PROVIDER AND FACILITIES COORDINATOR

     

     

     

    Department: Supply Chain

    Reporting to: National Warehouse Manager

    Location: Timisoara

     

    Responsabilities:

     

    Responsible for ensuring the logistic operator executes the operation in the warehouse according to agreed contractual standards

    Ensures the daily operational plan is delivered in the warehouse for all shipments according to the schedule in/out and managing the logistics provider to achieve the agreed service KPI’s (turnaround, Stock management)

    Manages and resolves any discrepancies on orders, containers, returns, damages, processes and systems between the logistics operators and the team at Ursus

     Facilities management of the warehouse including Utilities, Building Services and equipment maintenance

    Ensures the logistics provider maintains the warehouse of a food grade standard and maintains a safe working environment

    Manages the relationship with the warehouse provider ensuring the building is maintained according to the contract

    Identifies and delivers improvement initiatives in partnership with the logistics providers within the warehousing operations

    Manages the Ursus coordinator/s within the Timisoara warehouse

     

    Requirements:

     

    q Higher education (Management specialization)

    q Foreign languages  - fluent English would be ideal but can be flexible depending on experience

    q PC operating knowledge - abilities from intermediary to advanced in SAP, Word, Excel, Outlook

    q Demonstrated leadership, communication skills

    q Customer focused

    q Continually searches for ways to improve processes and procedures both internally and understanding the wider business environment

    q Driven to deliver results and solutions within the operation

    q Very organized, planned, analytical and structured

    q Positive attitude and fosters a team environment

    q Financially astute with proven negotiation skills 

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:
    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Stivuitorist
  • STIVUITORIST

     

    Subordonare catre: Brewery Warehouse Supervisor
    Locatia: Timisoara

     


    Responsabilitati:

     

    Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul  instrumentelor tehnice de scanat cod de bare;

    Opereaza in sistem cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;

    Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;

    Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;

    Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;

    Studii medii tehnice

    Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an

    Atestat ISCIR vizat la zi

    Indemanare si spirit practic

    Acuitate vizuala si auditiva conform legii

    Abilitati numerice

    Persoana disciplinata

    Spirit de echipa.

     
    Cerinte:

    Studii medii tehnice

    Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an

    Atestat ISCIR vizat la zi

    Indemanare si spirit practic

    Acuitate vizuala si auditiva conform legii

    Abilitati numerice

    Persoana disciplinata

    Spirit de echipa.

     

    PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

     

    Pentru mai multe informatii legate de modul in care prelucram datele cu caracter personal acceseaza linkul:

     Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Unelte

Dimensiune font Feeduri RSS Adauga pagina la favorite Cautare rapida Trimiteti-ne un feedback Printeaza pagina x Inchide