Local Category Specialist

Înapoi la toate joburile

Principalele responsabilitati:

 

  • Selectia furnizorilor si derularea negocierilor in vedere obtinerii celor mai bune conditii de achizitie de bunuri si servicii din ariile Supply Chain si Manufacturing;
  • Stabileste termenii si conditiile comerciale si raspunde de intocmirea si managementul contractelor si al furnizorilor din punctul de vedere al procesului de achizitie pe ariile alocate (impreuna cu departamentele implicate);
  • Identifica oportunitati pentru reducerea costurilor si imbunatatirea conditiilor comerciale;
  • Intocmeste analize specifice procesului de achizitie;
  • Furnizeaza periodic rapoarte de cheltuieli in ceea ce priveste activitatile de procurement din ariile alocate;
  • Gestioneaza corespondenta cu furnizorii pe marginea semnarii contractelor;
  • Stabileste impreuna cu Category Manager-ul potentialii furnizori;
  • Faciliteaza comunicarea intre clientii interni si potentialii furnizori;
  • Verifica cererile de achizitie si se asigura ca acestea sunt in linie cu Procedura de Achizitii;
  • Creeaza comenzile de achizitie (PO) in sistem si face follow-up cu clientul intern pentru a asigura inchiderea procesului de achizitie.

 

Cerinte:

 

  • Studii superioare, preferabil economice;
  • Experienta minim 2-3 ani in domeniul achizitiilor de servicii, preferabil pe zona supply chain si manufacturing cu precadere in FMCG;
  • Foarte bune abilitati de comunicare;
  • Orientare catre client;
  • Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
  • Abilitati de rezolvarea a problemelor;
  • Capacitatea de a lucra in echipa;
  • Abilitati foarte bune de negociere si intelegere comerciala;
  • Proactivitate si dorinta de a-si dezvolta abilitatile si cunoastintele in domeniu;
  • Limba Engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte de operare PC: nivel avansat (MS Office, folosire ERP/SAP Systems,

Procurement Tools (SMART sau alte aplicatii de e-sourcing de preferat).


    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.