Internal Auditor

Înapoi la toate joburile

Principalele responsabilitati:

 

  • Executa activitatile alocate in concordanta cu metodologia de audit intern ABEG si cu standardele profesionale ale IIA (Institute of Internal Audit);
  • Contribuie la executarea planului anual de audit, atat cu activitati specifice, cat si proiecte speciale cerute de catre management si Comitetul de Audit;
  • Participa in misiuni de audit pentru care:
  • Contribuie la dezvoltarea de programe de lucru continand riscurile si controale aferente in cadrul procesului auditat;
  • Executa proceduri specifice de audit, cum ar fi definirea ariilor de risc si a controalelor asteptate pe fiecare proces in parte, participa la interviuri de audit, colecteaza dovezi de audit (documente, rapoarte, inregistrari contabile), analizeaza si documenteaza existenta si eficienta controalelor interne, respectiv lipsa sau ineficienta lor;
  • Participa la sedinte de inchidere si deschidere a proiectelor de audit, expunand ariile de risc existente pe proces, impartasind bune practici si oferind recomandari specifice pentru problemele identificate;
  • Ajuta la elaborarea rapoartelor de audit si a documentelor specifice de audit, oferind suport in comunicarea acestora catre management / coordonatorii de proces ;
  • Asigura suport coordonatorilor de proces si managementului prin urmarirea periodica a constatarilor de audit deschise si reamintirea actiunilor si termenelor de rezolvare agreate.
  • Lucreaza indeaproape cu alte functiuni de control si monitorizare (control intern, juridic, audit extern, etc.);
  • Asigura suport pentru activitatea de management al riscului in cadrul companiei, in conformitate cu principiile manualului de management al riscului ABEG; raporteaza periodic registrul de riscuri catre management si IA HUB;
  • Colaboreaza cu functiunea de control intern la minimizarea impactului eventualelor conflicte generate de separarea ineficienta a responsabilitatilor (SOD conflicts), precum si la imbunatatirea matricei de controale interne, prin introducerea unor controale noi, sau ajustarea celor deja existente.
  • Reprezinta departamentul de Audit Intern in cadrul altor proiecte in companie.

 

Cerinte:

 

  • Studii superioare economice;
  • Buna cunoastere a modului in care functioneaza principalele procese ale unei organizatii;
  • Abilitatea de a intelege procese atat din propria zona de expertiza, cat si din alte zone ale business-ului;
  • Experienta anterioara in audit intern sau extern, reprezinta un avantaj;
  • Abilitati de comunicare si relationare (capacitate de argumentare si prezentare), planificare si organizare;
  • Gandire analitica si capacitate de sinteza;
  • Independenta in gandire, curiozitate si scepticism profesional;
  • Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);
  • Cunostinte de operare PC: nivel avansat (MS Office), SAP reprezinta un avantaj.

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.