Buzau
  • Trade Rep - TT
  • Trade Rep - TT

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Bucuresti
  • Travel&Expenses Accountant
  • TRAVEL & EXPENSES ACCOUNTANT

     

    Departament: Finance & Controls    
    Subordonare catre:  Group Reporting Coordinator
    Locatia: Head Office Bucuresti

     

    Responsabilitati:

    • Realizeaza verificari privitor la cheltuielile efectuate cu numerar si cu cardul de companie de catre angajatii Ursus si justificate prin deconturi de cheltuieli, cu scopul reflectarii corecte in contabilitate si respectarii controlului financiar intern;
    • Ofera suport clientilor interni prin furnizarea de informatii solicitate ad-hoc catre angajati, informatii legate de datoriile curente acestora;
    • Pregateste si furnizeaza rapoarte si analize pentru sumele nedecontate de angajati, astfel incat angajatii sa fie notificati in mod regulat asupra sumelor nedecontate;
    • Asigura training-ul necesar angajatilor pentru aplicatia de T&E, ca parte a procesului de onboarding sau ori de cate ori este necesar;
    • Este responsabil pentru arhivarea documentelor justificative aferente deconturilor si asigura relatia cu furnizorul de Servicii de arhivare in aceasta arie;
    • Verifica conformitatea deconturilor si documentelor justificatoare relationate cu legislatia fiscala si contabila in vigoare.
    • Studii superioare economice;
    • Experienta contabila – minim 3 ani;
    • Cunostinte de operare PC: Nivel mediu (MS Office, SAP- obligatoriu);
    • Abilitati analitice bune;
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Personalitate dinamica;
    • Engleza scris si vorbit nivel mediu;

    Cerinte:

    • Studii superioare economice;
    • Experienta contabila – minim 3 ani;
    • Cunostinte de operare PC: Nivel mediu (MS Office, SAP- obligatoriu);
    • Abilitati analitice bune;
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Personalitate dinamica;
    • Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    • Abilitati pentru lucrul in echipa.

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Responsabil Intretinere Planificata
  • Responsabil Intretinere Planificata - Departament Imbuteliere

    Departament: Packaging

    Subordonare catre:  Packaging Manager

    Locatia:  Brasov

     

    Responsabilitati:

    • Coordoneaza si monitorizeaza programul de intretinere planificata din cadrul departamentului Packaging,  administreaza baza de date si raporteaza toate deviatiile aparute;
    • Faciliteaza sesiuni de rezolvare a problemelor,  in conformitate cu tehnicile recunoscute de SABMiller;
    • Analizeaza informatiile referitoare la intretinere cu ajutorul metodelor statistice si precizeaza defectiunile potentiale, ia masuri pentru prevenirea acestora;
    • Urmareste intocmirea, distribuirea, colectarea si introducerea in SAP a fiselor de interventie si a dispozitiilor de lucru,  in vederea efectuarii intretinerii preventive;
    • Intocmeste rapoartele solicitate de management privind indicatorii de performanta relevanti la termenul agreat;
    • Identifica piesele de schimb critice (mecanice , electrice , electronice)  si asigura diponibilitatea lor pentru echipamentele din departamentul Imbuteliere;
    • Implementarea si mentinerea principiilor WCM in departamentul Packaging.

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice
    • Experienta relevanta in domeniul tehnic
    • Cunostinte de limba engleza, nivel conversational
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) – nivel avansat
    • Cunostinte SAP
    • Abilitati foarte bune de comunicare, coordonare si instruire
    • Gandire analitica si structurata.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Fixed Assets Accountant
  • FIXED ASSETS ACCOUNTANT
    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre: FIXED ASSETS COORDINATOR – Lucian Stupar
    Locatie: Brasov si Timisoara
    Responsabilitati:
    Asigura respectarea procedurilor companiei cu impact financiar legate de mijloacele fixe; 
    Pregateste, analizeaza si furnizeaza informatii si rapoarte privitoare la evidenta mijloacelor fixe in contabilitatea statutara, de grup si fiscala;
    Realizeaza inregistrari specifice legate de mijloacele fixe ale companiei in conformitate cu legislatia statutara si de Grup: PV de punere in functiune, amortizarea lunara, iesiri / transferuri de mijloace fixe;
    Calculeaza si inregistreaza impozitele si taxele locale;
    Inregistreaza in registrul mijloacelor fixe miscarile de imobilizari; 
    Verfica facturile de imobilizari versus contractele incheiate cu furnizorii.
    Cerinte:
    Studii superioare:  Studii economice de specialitate; 
    Experienta contabila sau/si mijloace fixe – minim 3 ani;
    Cunostinte de Excel sau/si SAP;
    Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    Abilitati de comunicare excelente;
    Personalitate analitica, dinamica;
    ProactivitateFIXED ASSETS ACCOUNTANT
    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre: FIXED ASSETS COORDINATOR – Lucian Stupar
    Locatie: Brasov si Timisoara
    Responsabilitati:
    Asigura respectarea procedurilor companiei cu impact financiar legate de mijloacele fixe; 
    Pregateste, analizeaza si furnizeaza informatii si rapoarte privitoare la evidenta mijloacelor fixe in contabilitatea statutara, de grup si fiscala;
    Realizeaza inregistrari specifice legate de mijloacele fixe ale companiei in conformitate cu legislatia statutara si de Grup: PV de punere in functiune, amortizarea lunara, iesiri / transferuri de mijloace fixe;
    Calculeaza si inregistreaza impozitele si taxele locale;
    Inregistreaza in registrul mijloacelor fixe miscarile de imobilizari; 
    Verfica facturile de imobilizari versus contractele incheiate cu furnizorii.
    Cerinte:
    Studii superioare:  Studii economice de specialitate; 
    Experienta contabila sau/si mijloace fixe – minim 3 ani;
    Cunostinte de Excel sau/si SAP;
    Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    Abilitati de comunicare excelente;
    Personalitate analitica, dinamica;
    Proactivitate.

    FIXED ASSETS ACCOUNTANT

    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre: FIXED ASSETS COORDINATOR – Lucian Stupar
    Locatie: Brasov 

    Responsabilitati:
    Asigura respectarea procedurilor companiei cu impact financiar legate de mijloacele fixe; 
    Pregateste, analizeaza si furnizeaza informatii si rapoarte privitoare la evidenta mijloacelor fixe in contabilitatea statutara, de grup si fiscala;
    Realizeaza inregistrari specifice legate de mijloacele fixe ale companiei in conformitate cu legislatia statutara si de Grup: PV de punere in functiune, amortizarea lunara, iesiri / transferuri de mijloace fixe;
    Calculeaza si inregistreaza impozitele si taxele locale;
    Inregistreaza in registrul mijloacelor fixe miscarile de imobilizari; 
    Verfica facturile de imobilizari versus contractele incheiate cu furnizorii.


    Cerinte:
    Studii superioare:  Studii economice de specialitate; 
    Experienta contabila sau/si mijloace fixe – minim 3 ani;
    Cunostinte de Excel sau/si SAP;
    Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    Abilitati de comunicare excelente;
    Personalitate analitica, dinamica;
    Proactivitate.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Cluj
  • Mailroom Administrator
  • Mailroom Administrator

     

    (temporar – 1 an)

    Cluj

    Departament: Financiar

    Manager direct: Accounts Payable Coordinator

     

    Responsabilitati principale:

     

    • Organizeaza si desfasoara activitatea de primire, verificare, sortare, scanare, indexare, transmitere catre furnizorul de servicii si arhivare fizica a facturilor si a altor documente contabile relevante
    • Desfasoara activitatea de returnare a facturilor neconforme
    • Gestioneaza documentele arhivate conform legislatiei
    • Clasifica documentele companiei conform legii 
    • Verificarea preliminara a completitudinii din punctul de vedere al cerintelor legislative, statutare si ale companiei pentru toate documente contabile primite si inregistrarea lor in registrul de intrari/iesiri
    • Trimite in timp util documentele financiare pentru a fi inregistrate in contabilitate
    • Proceaza platile manuale
    • Participa la inventarierea stocurilor

     

    Cerinte:

     

    • Studii medii
    • Cunostinte de operare PC - nivel mediu: excel, word, SAP, alte sisteme informatice utilizate de companie
    • Minimum 1 an experienta in domeniu
    • Abilitati de comunicare bune
    • Capacitate de intelegere a schimbarilor intervenite in sistemul de evidenta a documentelor arhivate
    • Capacitate organizatorica
    • Analitic, ordonat, responsabil, proactiv

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Rep - TT
  • Trade Rep - TT

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Group Accountant
  • GROUP ACCOUNTANT
    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre:  Group Reporting Coordinator
    Locatia: Cluj
    Responsabilitati:
    Efectueaza analiza si reconcilierea conturilor de carte mare pe Registrul de Grup;
    Realizeaza reconcilierea lunara cu companiile din cadrul grupului;
    Emiterea lunara / trimestriala a  facturilor  cu costuri de refacturat catre terti sau parteneri din Grup;
    Inregistreaza in modulul financiar notele contabile primite din business.
    Cerinte:
    Studii superioare economice;
    Experienta in domeniul contabil – minim 3 ani;
    Cunostinte de operare PC: Nivel avansat (MS Office, SAP, ERP);
    Abilitati analitice bune si de organizare / planificare;
    Abilitati excelente de comunicare;
    Engleza scris si vorbit nivel avansat;
    Abilitati pentru lucrul in echipa;GROUP ACCOUNTANT
    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre:  Group Reporting Coordinator
    Locatia: Cluj
    Responsabilitati:
    Efectueaza analiza si reconcilierea conturilor de carte mare pe Registrul de Grup;
    Realizeaza reconcilierea lunara cu companiile din cadrul grupului;
    Emiterea lunara / trimestriala a  facturilor  cu costuri de refacturat catre terti sau parteneri din Grup;
    Inregistreaza in modulul financiar notele contabile primite din business.
    Cerinte:
    Studii superioare economice;
    Experienta in domeniul contabil – minim 3 ani;
    Cunostinte de operare PC: Nivel avansat (MS Office, SAP, ERP);
    Abilitati analitice bune si de organizare / planificare;
    Abilitati excelente de comunicare;
    Engleza scris si vorbit nivel avansat;
    Abilitati pentru lucrul in echipa;

    GROUP ACCOUNTANT

    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre:  Group Reporting Coordinator
    Locatia: Cluj


    Responsabilitati:

    Efectueaza analiza si reconcilierea conturilor de carte mare pe Registrul de Grup;

    Realizeaza reconcilierea lunara cu companiile din cadrul grupului;
    Emiterea lunara / trimestriala a  facturilor  cu costuri de refacturat catre terti sau parteneri din Grup;
    Inregistreaza in modulul financiar notele contabile primite din business.


    Cerinte:
    Studii superioare economice;
    Experienta in domeniul contabil – minim 3 ani;
    Cunostinte de operare PC: Nivel avansat (MS Office, SAP, ERP);
    Abilitati analitice bune si de organizare / planificare;
    Abilitati excelente de comunicare;
    Engleza scris si vorbit nivel avansat;
    Abilitati pentru lucrul in echipa;


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Senior Accounts Payable Accountant
  • SENIOR ACCOUNTS PAYABLE ACCOUNTANT

    (2 posturi vacante – Cluj)

     

    Departament: Finance & Controls    
    Subordonare catre:  Accounts Payable Manager, Diana Silaghi
    Locatia: Cluj

     

    Responsabilitati:

    • Cordoneaza echipa de contabilitate furnizori care ii este arondata conform organigramei;
    • Stabileste si monitorizeaza indicatorii de performanta ai echipei din subordine;
    • Pregateste, analizeaza si furnizeaza informatii si rapoarte privitoare la facturile furnizorilor;
    • Verifica daca facturile de la furnizori sunt inregistrate in contabilitate in conformitate cu legislatia contabila si fiscala in vigoare  si cu procedurile interne ale companiei;
    • Verifica existenta contractelor pentru un numar selectionat de furnizori;
    • Analizeaza si verifica lunar soldurile furnizorilor si face toate demersurile pentru rezolvarea problemelor identificate (sume nealocate, solduri debitoare, solduri vechi, etc);
    • Asigura atingerea indicatorilor de performanta doriti prin mentinerea unei echipe motivate.
    • Studii superioare economice;
    • Experienta in domeniul contabil (implicarea in procese de R2R, O2C) – minim 3 ani;
    • Cunostinte de operare PC: Nivel avansat (MS Office, SAP);
    • Experienta anterioara in coordonarea unei echipe;
    • Experienta de lucru cu KPI si SLA-uri (reprezinta un plus);
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    • Abilitati pentru lucrul in echipa.

    Cerinte:


    • Studii superioare economice;
    • Experienta in domeniul contabil (implicarea in procese de R2R, O2C) – minim 3 ani;
    • Cunostinte de operare PC: Nivel avansat (MS Office, SAP);
    • Experienta anterioara in coordonarea unei echipe;
    • Experienta de lucru cu KPI si SLA-uri (reprezinta un plus);
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    • Abilitati pentru lucrul in echipa.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Accounts Payable Accountant
  • ACCOUNTS PAYABLE ACCOUNTANT

    (6 posturi vacante – Cluj)

     

    Departament: Finance & Controls    
    Subordonare catre:  Accounts Payable Accountant
    Locatia: Cluj

    Responsabilitati:

     

    • Inregistreaza in contabilitate facturile furnizori bunuri/servicii/capex si alte documente primite de la acestia;
    • Verifica daca facturile de la furnizori sunt in conformitate cu legislatia contabila si fiscala in vigoare si cu procedurile interne ale companiei;
    • Rezolva solicitarile venite din partea furnizorilor referitoare la tranzactiile inregistrate;
    • Arhiveaza documente fizic in dosare si electronic prin intermediul SAP;
    • Mentinerea comunicarii cu furnizorii,dar si cu clientii interni.

    Cerinte:

     Studii superioare economice;

    • Experienta in domeniul contabil – minim 1 an;
    • Cunostinte de operare PC: Nivel avansat (MS Office, SAP – reprezinta un plus);
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Abilitati excelente de organizare si planificare ;
    • Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    • Abilitati pentru lucrul in echipa;

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Ploiesti
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE
    Traditional Trade
    Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local
    Principalele responsabilitati:
     
    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
    Cerinte:
    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

    Principalele responsabilitati:
    Realizeaza planul de vanzari;

    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Calarasi
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE
    Traditional Trade
    Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local
    Principalele responsabilitati:
     
    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
    Cerinte:
    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

    Principalele responsabilitati:
    Realizeaza planul de vanzari;

    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Constanta
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE
    Traditional Trade
    Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local
    Principalele responsabilitati:
     
    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
    Cerinte:
    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

    Principalele responsabilitati:
    Realizeaza planul de vanzari;

    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Dambovita
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE
    Traditional Trade
    Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local
    Principalele responsabilitati:
     
    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
    Cerinte:
    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

    Principalele responsabilitati:
    Realizeaza planul de vanzari;

    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Targu Mures
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE
    Traditional Trade
    Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local
    Principalele responsabilitati:
     
    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
    Cerinte:
    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

    Principalele responsabilitati:
    Realizeaza planul de vanzari;

    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Timisoara
  • Fixed Assets Accountant
  • FIXED ASSETS ACCOUNTANT
    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre: FIXED ASSETS COORDINATOR – Lucian Stupar
    Locatie: Timisoara
    Responsabilitati:
    Asigura respectarea procedurilor companiei cu impact financiar legate de mijloacele fixe; 
    Pregateste, analizeaza si furnizeaza informatii si rapoarte privitoare la evidenta mijloacelor fixe in contabilitatea statutara, de grup si fiscala;
    Realizeaza inregistrari specifice legate de mijloacele fixe ale companiei in conformitate cu legislatia statutara si de Grup: PV de punere in functiune, amortizarea lunara, iesiri / transferuri de mijloace fixe;
    Calculeaza si inregistreaza impozitele si taxele locale;
    Inregistreaza in registrul mijloacelor fixe miscarile de imobilizari; 
    Verfica facturile de imobilizari versus contractele incheiate cu furnizorii.
    Cerinte:
    Studii superioare:  Studii economice de specialitate; 
    Experienta contabila sau/si mijloace fixe – minim 3 ani;
    Cunostinte de Excel sau/si SAP;
    Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    Abilitati de comunicare excelente;
    Personalitate analitica, dinamica;
    ProactivitateFIXED ASSETS ACCOUNTANT
    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre: FIXED ASSETS COORDINATOR – Lucian Stupar
    Locatie: Brasov si Timisoara
    Responsabilitati:
    Asigura respectarea procedurilor companiei cu impact financiar legate de mijloacele fixe; 
    Pregateste, analizeaza si furnizeaza informatii si rapoarte privitoare la evidenta mijloacelor fixe in contabilitatea statutara, de grup si fiscala;
    Realizeaza inregistrari specifice legate de mijloacele fixe ale companiei in conformitate cu legislatia statutara si de Grup: PV de punere in functiune, amortizarea lunara, iesiri / transferuri de mijloace fixe;
    Calculeaza si inregistreaza impozitele si taxele locale;
    Inregistreaza in registrul mijloacelor fixe miscarile de imobilizari; 
    Verfica facturile de imobilizari versus contractele incheiate cu furnizorii.
    Cerinte:
    Studii superioare:  Studii economice de specialitate; 
    Experienta contabila sau/si mijloace fixe – minim 3 ani;
    Cunostinte de Excel sau/si SAP;
    Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    Abilitati de comunicare excelente;
    Personalitate analitica, dinamica;
    Proactivitate.

    FIXED ASSETS ACCOUNTANT

    Departament: Finance & Controls
    Subordonare catre: FIXED ASSETS COORDINATOR – Lucian Stupar
    Locatie: Brasov 

    Responsabilitati:
    Asigura respectarea procedurilor companiei cu impact financiar legate de mijloacele fixe; 
    Pregateste, analizeaza si furnizeaza informatii si rapoarte privitoare la evidenta mijloacelor fixe in contabilitatea statutara, de grup si fiscala;
    Realizeaza inregistrari specifice legate de mijloacele fixe ale companiei in conformitate cu legislatia statutara si de Grup: PV de punere in functiune, amortizarea lunara, iesiri / transferuri de mijloace fixe;
    Calculeaza si inregistreaza impozitele si taxele locale;
    Inregistreaza in registrul mijloacelor fixe miscarile de imobilizari; 
    Verfica facturile de imobilizari versus contractele incheiate cu furnizorii.


    Cerinte:
    Studii superioare:  Studii economice de specialitate; 
    Experienta contabila sau/si mijloace fixe – minim 3 ani;
    Cunostinte de Excel sau/si SAP;
    Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    Abilitati de comunicare excelente;
    Personalitate analitica, dinamica;
    Proactivitate.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Mecanic
  • Departament: Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Inginer automatist brewing
  • INGINER AUTOMATIST

    Departament: Tehnic

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Asigura excelenta operationala in cadrul departamentului din care face parte, prin implementarea practicilor de intretinere in vederea utilizarii in conditii optime si in conformitate cu legislatia in vigoare a tuturor sistemelor electrice, electronice si software;
    • Managementul intretinerii sistemelor de achizitie de date, a retelei EMI si SAP precum si a echipamentelor si instalatiilor electrice si de automatizari din cadrul departamentului Tehnic, in conformitate cu standardele de calitate in vigoare;
    • Coordoneaza si monitorizeaza relatiile contractuale de colaborare cu furnizorii de piese de schimb si servicii de intretinere pentru echipamentele electrice, electronice si de automatizari, in scopul asigurarii unui stoc optim si desfasurarii eficiente a activitatii de intretinere ;
    • Asigura suportul tehnic necesar pentru derularea la timp si conform parametrilor de calitate a proiectelor de imbunatatire pentru control de proces precum si a eficientei echipamentelor si instalatiilor.

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice (specific Electric/Electronic sau Automatizari);
    • Minimum 2 ani experienta in domeniul electric sau al automatizarilor industriale;
    • Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
    • Cunostinte foarte bune de operare calculator(pachet MS Office, SAP);
    • Cunostinte avansate referitoare la sistemele de automatizare si control ale proceselor industriale;
    • Cunoasterea aprofundata a programelor industriale Simatic S7, PC S7 ;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Motostivuitorist
  • MOTOSTIVUITORIST

    Departament: Centru Distributie

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat cod de bare in sistemul WMS;
    • Opereaza in sistemul WMS cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;
    • Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    • Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    • Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora.

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice;
    • Experienta de lucru pe stivuitor de minimum 1 an;
    • Atestat ISCIR vizat la zi;
    • Indemanare si spirit practic;
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Disponibilitate pentru program de lucru flexibil( in schimburi).

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team Leader fabricare bere
  • TEAM LEADER FABRICARE BERE
    (Departament: Tehnic – Fabricare Bere)
    Timisoara
     

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din departamentul Fabricare Bere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere); 
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni.

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare
    • Abilitati de management
    • Abilitati  analitice
    • Orientare catre client
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare.

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Product Safety Leader
  • PRODUCT SAFETY LEADER

     

    Responsabilitati:

    • Organizarea si coordonarea activitatii de mentinere si imbunatatire continua  a sistemului de management a sigurantei alimentului la nivel de fabrica;
    • Mentinerea si imbunatatirea sistemului aliniat de management  la nivelul departamentului , implementarea de noi sisteme de management pentru asigurarea calitatii ca si membru in echipele multidisciplinare;
    • Mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de prevenire si protectie la locul de munca precum si sistemul integrat al mediului, securitatii si santatatii ocupationale SHE MS la nivelul departamentului de calitate;
    • Asigura suport de specialitate in pregatirea si evaluarea coordonatorilor de schimb, laborantilor si operatorilor la nivel de fabrica;
    • Implementeaza si monitorizeaza procesul de intretinere aparatura de laborator,rezolvarea problemelor legate de erori de masurare si dezvoltarea de noi metode de analiza;
    • Asigura suport de specialitate  pentru implementarea , mentinerea, monitorizarea activitatilor si practicilor de imbunatatire a calitatii proceselor si produsului in conformitate cu cerintele  de calitate SABMiller;
    • Mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii ISO 9001 ( SMC) la nivelul departamentului de asigurare calitate;
    • Implementarea, mentinerea, monitorizarea activitatilor si practicilor de imbunatatire a calitatii proceselor si produsului in conformitate cu procedurile Ursus Breweries si cu cerintele standardelor globale   SABMiller ( ex. GBS , GMS , GTS , GPS):
    • - monitorizarea conformitatii planurilor de control si a metodelor folosite cu cerintele standardelor globale SABMiller

    - asigurarea conformitatii activitatilor desfasurate la nivelul sucursalei cu procedurile sistemului de asigurare a calitatii la furnizor ( SQM)

    - supervizarea procesului local de management al reclamatiilor si coordonarea planurilor de imbunatatire

    - implementarea la nivel local a proiectelor / planurilor de actiune referitoare la monitorizarea si imbunatatirea  calitatii in reteaua comerciala.

     

    Cerinte:

    q  Studii superioare profil industrie alimentara/ chimie/biologie;

    q  Experienta in domeniul control calitate/asigurare calitate de minim 2 ani .

    q  Cursuri de management al sistemelor de calitate ISO;

    q  Curs de auditor intern ISO 22000 si ISO 9001 constituie un avantaj ;

    q  Buna abilitati de planificare si organizare;

    q  Bune abilitati de comunicare si lucru in echipe multidisciplinare;

    q  Cunostinte limba engleza- nivel avansat;

    Cunostinte de operare calculator nivel avansat.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Tools

Font size RSS feeds Bookmark this page Fast search Send us a feedback Print this page x Inchide