Bucuresti
  • Planning Analyst
  • Planning Analyst

     

    Department: Supply Planning

    Direct reporting to: Operations Planning Manager

    Location: Bucharest, Head-Office

     

    Position overview:

    The Planning Analyst is responsible to monitor performance of all supply planning areas, report agreed KPI’s and drive achievement of yearly targets as well as continuous improvement.

     

    Responsibilities:

    • Assists in development and implementation of processes and workflow improvement initiatives in support of Operations
    • Create/update weekly and monthly metrics, measurements and compliance reporting for all supply planning KPI’s
    • Analyze KPI results, run trends and scenarios, coordinate internal departmental analysis sessions in order to drive improvement.
    • Monitor performance against metrics and ensure meaningful deviation
    • Monitor progress versus action plans implementation
    • Assist with maintenance of support data, planning schedules, and documents.
    • Plans the supply of ongoing imported and intraregional products
    • Secures stocks at target levels for all intraregional and imported portfolio
    • Escalates import and intraregional supply shortages and supports resolution

     

    Requirements:

    • University studies: economical/ technical
    • 1 year of relevant experience in MS Office
    • Analytical and detail oriented
    • Understanding of data sensitivity/security
    • Proactive and possess good problem-solving skills
    • Ability to work effectively in a team environment

    English – upper intermediate


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Local Procurement Specialist Marketing
  • Local Procurement Specialist Marketing

    Bucuresti

                                                               

    Principalele responsabilitati:

    • Selectia furnizorilor si derularera negocierilor in vedere obtinerea celor mai bune conditii de achizitie de bunuri si servicii din ariile Marketing si Trade Marketing si Sales
    • Stabileste termenii si conditiile comerciale si raspunde de intocmirea si management-ul contractelor si al furnizorilor din punctul de vedere al procesului de achizitie pe ariile alocate (impreuna cu departamentele implicate)
    • Identifica oportunitati pentru reducerea costurilor si imbunatatirea conditiilor comerciale
    • Intocmeste analize specifice procesului de achizitie
    • Furnizeaza periodic rapoarte de cheltuieli in ceea ce priveste activitatile de procurement din ariile alocate
    • Gestioneaza corespondenta cu furnizorii pe marginea semnarii contractelor
    • Stabileste, impreuna cu Category Manager-ul, potentialii furnizori
    • Faciliteaza comunicarea intre clientii interni si potentialii furnizori
    • Verifica cererile de achizitie si se asigura ca acestea sunt in linie cu Procedura de Achizitii
    • Creeaza comenzile de achizitie (PO) in sistem si face follow-up cu clientul intern pentru a asigura inchiderea procesului de achizitie

     

    Cerinte:

    • Studii superioare, preferabil economice;
    • Minim 2-3 ani in domeniul achizitiilor de servicii, preferabil pe zona marketing si trade marketing cu precadere in FMCG
    • Foarte bune abilitati de comunicare
    • Orientare catre client
    • Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
    • Abilitiati de rezolvarea a problemelor
    • Lucru in echipa
    • Abilitati foarte bune de negociere si intelegere comerciala
    • Proactivitate si dorinta de a-si dezvolta abilitatile si cunoastintele in domeniu
    • Limba Engleza - avansat
    • Cunostinte de operare PC: nivel avansat (MS Office, folosire ERP/SAP Systems,

    Procurement Tools (ARIBA sau alte aplicatii de e-sourcing de preferat)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Marketing Category Manager
  • Trade Marketing Category Manager

     

    Departament: Trade Marketing

    Manager Direct: National MT Channel Manager

     

     

    Responsabilitati principale:

     

    • Identificarea oportunitatilor de category management in concordanta cu obiectivele de canal
    • Dezvoltarea proiectelor specifice de category management conform planului agreat.
    • Pregatirea bugetului fiecarui proiect si realizarea de rapoarte specifice in ceea ce priveste eficienta
    • Dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii externi si interni pentru exploatarea oportunitatilor din interiorul sau exteriorul categoriei
    • Identificarea necesarului de date pentru proiectele de management al categoriei si de canal
    • Coordonarea agentiei partenera in proiectele de category management

     

    Cerinte:

     

    • Studii superioare finalizate
    • Experienta in vanzari, trade marketing si/sau marketing minim 4 ani
    • Cunoasterea principiilor de baza in  category management
    • Cunostinte de Engleza la nivel avansat
    • Abilitati foarte bune de comunicare, organizare si prioritizare
    • Experienta in implementarea si coordonarea proiectelor

    Cunostinte Microsoft Office, SAP, utilizare softuri pentru planograme constituie un avantaj


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Local Category Manager Marketing Materials
  • Local Category Manager Marketing Materials

    Departament:  Procurement

    Rolul postului consta in a dezvolta si implementa strategia pe categoria de Marketing Materials, precum si in a executa procesul de achizitie de produse si servicii adiacente.

     

    Principalele responsabilitati:


    • Implementeaza la nivel local strategia de procurement dezvoltata la nivel regional pentru categoriile gestionate de catre Regional Category Managers (RCM)
    • Dezvolta strategia de procurement pentru categoriile gestionate local si se asigura ca aceasta este implementata
    • Executa procesul de selectie a furnizorilor si incheierea de contracte din ariile alocate
    • Stabileste termenii si conditiile comerciale standard din contracte
    • Raspunde de managementul contractelor si al furnizorilor pe ariile alocate impreuna cu departamentele implicate
    • Identifica oportunitati pentru reducerea costurilor, dezvoltarea portofoliului de furnizori si / sau solutii
    • Intocmeste analize de categorie specifice in ceea ce priveste acitivitatile de procurement din ariile alocate

     

    Cerinte:


    • Studii superioare, preferabil economice;
    • Minim 5 ani in domeniul achizitiilor de produse si servicii adiancente ariei de Marketing Materials cu precadere in industria bauturilor (bere sau soft drinks) sau FMCG
    • Foarte bune abilitati de comunicare
    • Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
    • Abilitati de rezolvarea a problemelor, de negociere, comerciale, de prezentare 
    • Orientare catre client
    • Limba Engleza - avansat

    Cunostinte de operare PC: nivel avansat (MS Office, Internet, folosire ERP/SAP, Procurement Tools (e-sourcing de preferat)                   


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Materials Specialist
  • Materials Specialist
    (Temporary – 1 year)


    Department:Technical Raw Materials        
    Reporting to: Materials Manager
    Location: Bucharest
     

     

    Responsabilities:

     

    • Artwork changes/modifications in time for new SKUs ;
    • SQM optimization support – assuring that all colour standard are in complience with procedure agreed
    • Set and update in the system (SAP) accurate prices /updated prices and inform related dept. about changes
    • Set and update in the system (SAP) suppliers contracts
    • Engage into NPD process for local contracts
    • Maintaining accurate suppliers lead times and designs creation/modifications prices
    • Accurate forecast to be sent to suppliers, in accordance with allocated volumes

     

     

     
    • Requirements:

    • University studies: economical/ technical
    • 1 to 2 years of relevant experience in material planning
    • English – upper intermediate
    • Very good planning abilities
    • Analytical thinking and strong attention to details
    • Flexible and ready to react and adapt to the new requirement
    • Hight sens of honesty and ethicality
    • Team work spirit 

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Customer Service Specialist
  • Customer Service Specialist

    Locatie: Bucuresti

    Departament Customer Service

    (Perioada temporara 6 luni)

    Responsabilitati principale:

    • Preia si proceseaza in SAP comenzile clientilor, analizand disponibilitatea stocului si luand decizii conform cu procedurile existente;
    • Susţine echipa de distribuţie pentru livrarea acurată a comenzilor solicitate, în manieră eficientă;
    • Pastreaza legatura cu clienţii comunicand eventualele întârzierii în livrări, modificari in comenzi etc;
    • Soluţionează plângerile/întrebările clienţilor, în perioada standard agreată, sau le trimite la departamentul corespunzator;
    • Lucrează cu echipele de vânzări pentru păstrarea unei relaţii stabile între Ursus Breweries şi partenerii săi.
    • Monitorizează performanța indicatorilor echipei Customer Service conform cu standardele stabilite;

     

    Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate
    • Excelente abilitati de comunicare
    • Gandire pozitiva, proactivitate
    • Abilitati analitice si de soluţionare a problemelor
    • Orientarea catre client
    • Atentia la detalii
    • Experienta în Customer Service / Managementul comenzilor (avantaj)
    • Experienţă de lucru in SAP (avantaj)
    • Cunostinte MS Office

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Customer Service Specialist
  • Customer Service Specialist

    Locatie: Bucuresti

    Departament Customer Service

    (Perioada temporara 6 luni)

    Responsabilitati principale:

    • Preia si proceseaza in SAP comenzile clientilor, analizand disponibilitatea stocului si luand decizii conform cu procedurile existente;
    • Susţine echipa de distribuţie pentru livrarea acurată a comenzilor solicitate, în manieră eficientă;
    • Pastreaza legatura cu clienţii comunicand eventualele întârzierii în livrări, modificari in comenzi etc;
    • Soluţionează plângerile/întrebările clienţilor, în perioada standard agreată, sau le trimite la departamentul corespunzator;
    • Lucrează cu echipele de vânzări pentru păstrarea unei relaţii stabile între Ursus Breweries şi partenerii săi.
    • Monitorizează performanța indicatorilor echipei Customer Service conform cu standardele stabilite;

     

    Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate
    • Excelente abilitati de comunicare
    • Gandire pozitiva, proactivitate
    • Abilitati analitice si de soluţionare a problemelor
    • Orientarea catre client
    • Atentia la detalii
    • Experienta în Customer Service / Managementul comenzilor (avantaj)
    • Experienţă de lucru in SAP (avantaj)
    • Cunostinte MS Office

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Commercial Finance Trainee
  • Commercial Finance Trainee

    (temporary – 1 year)

     

    Department: Finance Commercial  

    Reporting to: Senior Commercial Finance Manager

    Location: Bucharest

     

    Responsabilities:

    • Tracking adjustments and reallocations within  marketing budget and process the adjustments in SAP
    • Regular reconciliations with relevant stakeholders (Marketing & Trade Marketing budget owners)
    • Ensure proper information flow and regular updates with Trade Marketing Budget Specialist
    • Periodical files updates and detailed SAP inquires needed to support the financial analysis
    • Tracking the purchase orders periodically
    • Participate in or perform ad-hoc projects as needed

    Requirements:

    • Pursuing degree in Finance or Accounting
    • Proficiency in Excel (vlookup, sumifs, pivot tables)
    • Relevant internship / work experience – is an advantage
    • Clear analytical thinking
    • Good communication skills
    • Follows direction and procedures

    Self-motivated and able to work with limited supervision


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Junior Brand Manager
  • MARKETING

    Purpose of the role - what to expect?

    Kick start your marketing career. Be the new Junior Brand Manager!


    We look for curious and energetic individuals who are ready to roll up their sleeves and accept responsibility from day 1.  If you’re hungry for the marketing “full month” we serve everything from new product launches through large integrated campaigns to sport sponsorship activations aiming at one of the largest consumer bases in this market – yes, we are talking about millions of consumers every week.
    We look for a fast learning motivated problem solver who doesn’t take NO for an answer and builds own point of view just as well as relationships in diverse teams across the company.
    Join Ursus Breweries marketing team and dig deep into the real marketing job!

    Responsibilities - real marketing duties

    •    Constantly gain understanding of our consumers and customers and develop particular section of yearly marketing plan
    •    Build exceptional relationships with top Romania as well as international advertising and design agencies in order to deliver local creative work beating international standards
    •    Show excellence in project leadership and ability to motivate and inspire cross-functional teams to deliver game changing solutions for our consumers and customers – on time, in full
    •    Demonstrate your “can do” attitude through management of one of the biggest sponsorship assets in the country
    Requirements - who are you?
    •    Top talent coupled with brand management interest/passion and have completed your University degree
    •    You have previously worked in marketing, sales or on the agency side for couple of years
    •    With record showing your passion and achievement in past working experience
    •    You have leadership / self-starting capabilities, collaboration skills, creativity and strategic analysis
    •    Good command of the English language

    We offer - what will you get in return?

    •    Opportunity to work for No 1 within the industry – beer market and marketing
    •    Unique opportunity to be able to build the brand itself and have direct influence over the results of your work
    •    Cooperation with senior leaders in your team and across the company
    •    Competitive salary and benefit program

    Now YOU decide, if you have what it takes to take up this opportunity and turn it into a challenge!


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

     

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local.

     

    Principalele responsabilitati:


    •    Realizeaza planul de vanzari;
    •    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    •    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    •    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    •    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    •    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
        

    Cerinte:

    •    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    •    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    •    Bune abilitati de comunicare
    •    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    •    Carnet conducere categoria B
    •    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Transport Planner
  • TRANSPORT PLANNER

    Departament: Transport Planning

    Subordonare catre: Transport Planning Manager

    Locatia: Bucuresti

     

    Responsabilitati:

     

    Planifica livrarilor catre clienti si interdepot tinand cont de cerinte si de capacitatile de operare ale centrelor de distributie

    Confirma cu transportatorii (furnizori externi) mijloacele de transport pentru livrarile planificate

    Determina si analizeaza costurile de transport pentru a resprecta bugetul alocat

    Monitorizeaza executia planului de livrari si ia masuri pentru rezolvarea problemelor aparute in executie

    Urmareste indicatorii de performanta (ex: cost/hl; km/hl;) ai departamentului si SLA-urilor cu transportatorilor (ex: in-time delivery; confirmarea documentelor de livrare)

     Cerinte:

    Studii superioare

    1 - 2 ani de experienta dovedita in logistica, transport, planificare

    Abilitati dezvoltate de comunicare

    Abilitati dezvoltate de planificare

    Spirit de echipa

    Gandire analitica

    Abilitati de operare calculator – Microsoft Office, Cunostinte SAP

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Mecanic
  • MECANIC

    Departament: Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader fabricare bere
  • TEAM LEADER FABRICARE BERE

    Departament: Tehnic – Fabricare Bere

    Brasov

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din departamentul Fabricare Bere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere);
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni.

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Orientare catre client
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Utilities Coordinator
  • UTILITIES COORDINATOR

    (Departament: Tehnic – Inginerie)

    Brasov

     

     Responsabilitati:

     

    Coordoneaza departamentul de furnizare si distributie utilitati (centrala aer, centrala frig, centrala termica, statia de tratare a apei si statia de epurare a apei uzate) ;
    Monitorizeaza si controleaza parametrii tehnici de functionare optima a echipamentelor specifice, identifica deviatiile conform procedurilor existente;
    Planifica si coordoneaza persoanlul din subordine (12 persoane)
    Coordoneaza activitatile de intretinere in sectoarele in care isi desfasoara activitatea
    Asigurara o comunicare efectiva in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni, inclusiv in relatiile cu furnizorii de service ;
    Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea bunelor practici de lucru si inovare;
    Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;

    Cerinte:


    Absolvent invatamant superior tehnic – preferabil energetica, mecanica;
    Abilitati de comunicare si coordonare;
    Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
    Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Gestionar POSM temporar
  • GESTIONAR MAGAZIA CENTRALA DE MATERIALE
     Brasov – temporar: 1.09.2017-31.08.2018

     

     

    Departament: POSM

     Postul se subordoneaza direct Danielei Zamfir – POSM Logistics Manager

     

    Principalele responsabilitati:

     Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;

    • Operarea pe calculator a tuturor miscarilor de materiale din gestiune;
    • Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    • Cunoasterea in permanenta a stocurilor existente in magazie;

     

    Cerinte:

    q  Studii medii, constituie avantaj studiile medii economice;

    q  Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;

    q  Abilitati bune de operare pe calculator;

    q  Cunostinte operarare SAP, constituie avantaj;

    q  Autorizatie de stivuitorist vizata ISCIR, constituie avantaj.

     

    Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura interna in atentia: Ciocotoiu Silvia, HR Recruiter, la adresa de e-mail silvia.ciocotoiu@sabmiller.com, pana la data de 23.06.2017.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Inginer mecanic
  • INGINER MECANIC

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Brasov

    Responsabilitati:

    • Asigura excelenta operationala in departamentul din care face parte, prin implementarea practicilor de intretinere, in vederea optimizarii continue a proceselor si a echipamentelor;
    • Monitorizeaza si controleaza parametrii tehnici de functionare optima a echipamentelor specifice, identifica deviatiile conform procedurilor existente;
    • Elaboreaza si gestioneaza eficient bugetul de intretinere si reparatii a utilajelor din sectie;
    • Asigura managementul pieselor de schimb;
    • Faciliteaza utilizarea corecta a tehnicilor adecvate de analiza si rezolvare probleme;
    • Asigura mentinerea practicilor de WCM in conformitate cu obiectivele departamentului;
    • Elaboreaza planul de intretinere mecanica si monitorizeaza implementarea acestuia.

     

    Cerinte:

    • Absolvent invatamant superior tehnic;
    • Experienta de cel putin 2 ani in domeniul intretinerii utilajelor tehnologice;
    • Cunostinte foarte bune de operare calculator (pachet MS Office, MS Project), SAP-prezinta avantaj;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare;
    • Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
    • Personalitate puternica, dinamica, cu initiativa;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Buzau

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Buzau

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.
      •  
        • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
        • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
        • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
        • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
        • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
        • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

      • Cerinte:


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATOR

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si  planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
      Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
      Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
      Disciplina, seriozitate si spirit practic;
      Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;  
      Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Cluj
  • Trade Representative Modern Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Modern Trade

    Cluj

    Departament: Modern Trade

    Postul este subordonat catre Area Trade Manager

    Principalele responsabilitati:

    • Crearea / mentinerea / gestionarea relatiilor comerciale cu clientii
    • Promovarea produselor companiei
    • Generarea de comenzi in conformitate cu planurile de livrari si obiectivele specifice ale companiei
    • Implementarea si mentinerea standardelor de mercantizare specifice in locatiile de tip Key

    Account

    • Coordonarea activitatii merchandiser-ilor in locatiile unde acestia sunt prezenti
    • Monitorizarea si executia contractelor in locatiile de tip Key Account
    • Culegerea de date specifice si generare de insight-uri

     

    Cerinte:

     

    • Experienta relevanta in vanzari
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizarea calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Constanta
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

     

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Cluj
  • Territory On Trade Marketing Manager
  • Territory On Trade Marketing Manager

    Regiunea 5

    Departament: Trade Marketing

    Manager: Regional Field Marketing Manager – Nord

    Locatie: Cluj (responsabil pentru 6 judete: Satu Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Cluj, Salaj si Mures)

    Responsabilitati principale:

     

    • Implementeaza strategiile de brand si canal /subcanal pentru on trade si evenimente
    • Contribuie la dezvoltarea strategiei regionale pe canal/subcanal prin insight-urile din piata si comunicarea nevoilor identificate
    • Propune si dezvolta  activitati regionale pe baza de analize, evaluari si trend-uri ale pietei.
    • Coordoneaza implementarea planului de activitati in aria desemnata in cooperare cu departamentul sales si monitorizeaza executia acestora.
    • Culege informatii si insight-uri si le transmite catre clientii interni cheie pentru generarea unor activitati relevante de trade si consumator.
    • Mentine si dezvolta portofoliul de clientii si parteneri externi
    • Propune si coordoneaza executia bugetului BTL si CAPEX  la nivelul zonei desemnate, in vederea sustinerii profitabilitatii si pozitiei pe piata
    • Implementeaza, transmite si monitorizeaza procedurile si standardele de executie in regiunea alocata.

     

    Cerinte:

    • Experienta relevanta in ON Premise
    • Experienta relevanta  in trade marketing sau vanzari minim 3 ani
    • Intelegerea indicatorilor comerciali si financiari
    • Capacitate excelenta de comunicare si de leadership
    • O buna cunoastere a activitatilor de marketing
    • Abilitati foarte bune de management al proiectelor
    • Abilitati de lucru in echipa
    • Abilitati  analitice
    • Spirit de initiativa
    • Cunostinte de limba engleza avansate
    • Disponibilitate pentru deplasari in interesul serviciului


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Trade Representative Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade


    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Iasi
  • Trade Representative Traditional Trade
  • Trade Representative Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade


    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • POSM Admin Clerk
  • POSM - Admin Clerk

    Departament: Vanzari – Draught & Technical Service

    Subordonare catre: POSM Logistic Manager

     

    Responsabilitati principale:

    • Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;
    • Evidenta computerizata a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;
    • Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    • Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente;
    • Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora;

     

    Cerinte:

    • Studiile medii economice constituie avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate primara;
    • Experienta in domeniu prezinta avantaj;
    • Cunostinte bune de operare calculator (Excel, Word – program specific de gestiune (SAP) prezinta avantaj);
    • Bune abilitati numerice si de comunicare;

    Domiciliu stabil in Iasi


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Mures
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

     

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:


    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
        

    Cerinte:


    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

     

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:


    Realizeaza planul de vanzari;
    Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    Monitorizeaza si dezvolta piata;
    Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
    Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri
        

    Cerinte:


    Studiile universitare - constituie un avantaj;
    Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    Bune abilitati de comunicare
    Bune abilitati de negociere si persuasiune
    Carnet conducere categoria B
    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Timisoara
  • Mecanic
  • Departament: Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Inginer automatist brewing
  • INGINER AUTOMATIST

    Departament: Tehnic

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Asigura excelenta operationala in cadrul departamentului din care face parte, prin implementarea practicilor de intretinere in vederea utilizarii in conditii optime si in conformitate cu legislatia in vigoare a tuturor sistemelor electrice, electronice si software;
    • Managementul intretinerii sistemelor de achizitie de date, a retelei EMI si SAP precum si a echipamentelor si instalatiilor electrice si de automatizari din cadrul departamentului Tehnic, in conformitate cu standardele de calitate in vigoare;
    • Coordoneaza si monitorizeaza relatiile contractuale de colaborare cu furnizorii de piese de schimb si servicii de intretinere pentru echipamentele electrice, electronice si de automatizari, in scopul asigurarii unui stoc optim si desfasurarii eficiente a activitatii de intretinere ;
    • Asigura suportul tehnic necesar pentru derularea la timp si conform parametrilor de calitate a proiectelor de imbunatatire pentru control de proces precum si a eficientei echipamentelor si instalatiilor.

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice (specific Electric/Electronic sau Automatizari);
    • Minimum 2 ani experienta in domeniul electric sau al automatizarilor industriale;
    • Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
    • Cunostinte foarte bune de operare calculator(pachet MS Office, SAP);
    • Cunostinte avansate referitoare la sistemele de automatizare si control ale proceselor industriale;
    • Cunoasterea aprofundata a programelor industriale Simatic S7, PC S7 ;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Motostivuitorist
  • MOTOSTIVUITORIST

    Departament: Centru Distributie

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat cod de bare in sistemul WMS;
    • Opereaza in sistemul WMS cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;
    • Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    • Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    • Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora.

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice;
    • Experienta de lucru pe stivuitor de minimum 1 an;
    • Atestat ISCIR vizat la zi;
    • Indemanare si spirit practic;
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Disponibilitate pentru program de lucru flexibil( in schimburi).

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Neamt
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE
    Traditional Trade

     
     Departament: Traditional Trade
    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local.

     

    Principalele responsabilitati:

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B

    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Tools

Font size RSS feeds Bookmark this page Fast search Send us a feedback Print this page x Inchide