Braila
  • Trade Representative Traditional Trade
  • Trade Representative Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade


    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Bucuresti
  • On premise Channel Manager
  • On premise Channel Manager

    Department: Trade Marketing

    Reporting to: National On Premise & Events Channel Manager

    Location: Head Office, Bucharest

     

    Responsibilities:

    • Develops the execution plan of the On Premise Channel strategy – executional guidelines, investment guidelines, On Premise standards, navigation standards, etc
    • Leads the development and execution of trade marketing activation and business plans for the assigned Key customers (eg tank beer pubs, thematic pubs, On Premise Key Accounts) in the on-trade channel
    • Leads the execution plan of the Pub Investment strategy: develop national and regional KPI’s, regular evaluations, initiates and leads activities to deliver the plan, responsible for budgeting exercise, makes sure that the key stakeholders are engaged / sales force has the awareness, the tools and capabilities to deliver the KPIs
    • Leads the development and coordinates, implements and evaluates specific On Premise Channel development projects (eg Cheers, Sniper) ensuring the delivery of KPIs, tracking progress, building capability & ensuring governance and processes are in place

     

    Requirements:

     Experience & qualifications:

    • Sales experience, trade marketing experience or marketing experience minimum 3 year’s middle management level
    • Strong operational trade marketing and associated disciplines (research, advertising and promotions)
    • Excellent project management skills and execution experience
    • Foreign languages: fluency in English (written and spoken)
    • Time management, project management, priority setting and problem solving

     

    Profile:

    • Effective cross-functional communication, negotiation and presentation skills
    • Strong understanding of customers business (revenue, margin)
    • Ability to drive change
    • Influential skills with different stakeholders

    Self-motivated, demanding, pro-active


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Customer Service Specialist
  • Customer Service Specialist

    Locatie: Bucuresti

    Departament Customer Service

    (Perioada temporara 6 luni)

    Responsabilitati principale:

    • Preia si proceseaza in SAP comenzile clientilor, analizand disponibilitatea stocului si luand decizii conform cu procedurile existente;
    • Susţine echipa de distribuţie pentru livrarea acurată a comenzilor solicitate, în manieră eficientă;
    • Pastreaza legatura cu clienţii comunicand eventualele întârzierii în livrări, modificari in comenzi etc;
    • Soluţionează plângerile/întrebările clienţilor, în perioada standard agreată, sau le trimite la departamentul corespunzator;
    • Lucrează cu echipele de vânzări pentru păstrarea unei relaţii stabile între Ursus Breweries şi partenerii săi.
    • Monitorizează performanța indicatorilor echipei Customer Service conform cu standardele stabilite;

     

    Cerinte:

    • Studiile superioare finalizate
    • Excelente abilitati de comunicare
    • Gandire pozitiva, proactivitate
    • Abilitati analitice si de soluţionare a problemelor
    • Orientarea catre client
    • Atentia la detalii
    • Experienta în Customer Service / Managementul comenzilor (avantaj)
    • Experienţă de lucru in SAP (avantaj)
    • Cunostinte MS Office

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Commercial Finance Trainee
  • Commercial Finance Trainee

    (temporary – 1 year)

     

    Department: Finance Commercial  

    Reporting to: Senior Commercial Finance Manager

    Location: Bucharest

     

    Responsabilities:

    • Tracking adjustments and reallocations within  marketing budget and process the adjustments in SAP
    • Regular reconciliations with relevant stakeholders (Marketing & Trade Marketing budget owners)
    • Ensure proper information flow and regular updates with Trade Marketing Budget Specialist
    • Periodical files updates and detailed SAP inquires needed to support the financial analysis
    • Tracking the purchase orders periodically
    • Participate in or perform ad-hoc projects as needed

    Requirements:

    • Pursuing degree in Finance or Accounting
    • Proficiency in Excel (vlookup, sumifs, pivot tables)
    • Relevant internship / work experience – is an advantage
    • Clear analytical thinking
    • Good communication skills
    • Follows direction and procedures

    Self-motivated and able to work with limited supervision


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Junior Brand Manager
  • Department: Marketing

    Reporting to: Senior Brand Manager

    Location: Head Office

     

    Responsibilities: 

    • Produces insightful analyses of category drivers
    • Prepares brand performance analyses to help in the identification of brand opportunities
    • Understands the role of brand positioning and relates on positioning to develop activities
    • Demonstrates understanding for the brand vision and communicates clearly with cross-functional partners
    • Assists with generating mix element-related insights based on brand, consumer and market understanding
    • Understands key drivers of brand profit and the impact of brand spend and activities on P&L
    • Works with Finance to prepare and reconcile budgets for brand plans and accurately manages day-to-day brand financials
    • Participates in cross-functional project team  delivering new product development projects 
    • Works alongside Sales / Trade Marketing to develop excellent activation and identify improvement opportunities
    • Accomplishes Monthly and Quarterly Brand Reports (consumer indicators, trade indicators, financial indicators) and ensures the management of the assigned activities (ATL, BTL, New Product Development and Research projects)

     

    Requirements:

    • Education: University degree – Economic/Technical
    • Min. 2 years relevant experience
    • PC knowledge: MS-Office: Excel, Word, Power Point, Internet Explorer, Margin Minder, SQL – Jumbo
    • Advanced English knowledge is a must (both written and spoken)
    • Negotiation skills
    • Contract management knowledge
    • CRM (Customer Relationship Management)
    • Commercial and business understanding
    • Planning and organizing skills
    • Problem solving oriented and a demonstrated proactive attitude
    • Self initiator, self confident, open and positive personality

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Consumer Insights Specialist
  • Consumer Insights Specialist

    (temporary 1 year)

    Bucuresti


    Consumer Insights Specialist is responsible for the effective and efficient consumer insights extraction, their
    dissemination to all relevant internal clients in order to support their business priorities. The role requires
    the ability to provide accurate, timely and relevant analysis and insights to all relevant internal clients.
    Consumer Insights Specialist has to work as a business partner with all relevant internal clients, primarily
    Brand Marketing teams.

    Responsibilities:

    Designs and executes research and analysis projects to deliver against business needs following agreed research protocols and ensuring highest quality;
    Ensures that learning from all research is fully maximized and utilizes other information to supplement where relevant;
    Actively works to build skills in developing and applying insight with business partners.

    Requirements:

    Minimum 3-4 years’ work experience in ad-hoc research, in research agency or client side (FMCG);
    Skilled in a wide range of quantitative and qualitative research techniques (digital and on-line communities research);
    Previous experience in complex consumer tracking and segmentation surveys is a must;
    Skilled in data & insights analysis, integration, interpretation and presentation (prepare it and present it);
    Very good analytical and numeric skills; Excellent computer literacy: MSOffice (Power Point, Excel, Word);
    Strong project management skills;
    Ability to communicate confidently and articulately;
    Client orientation and great patience;
    Ability to work under pressure and attention to details;
    Fluency in English, both spoken and written.


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Financial Analyst – temporary 1 year
  • Financial Analyst – temporary 1 year

    Department: Financial Planning & Analysis

    Reporting to: Financial Planning & Analysis Manager

    Location: Head Office

     

    Responsibilities:

    • Active contribution within planning cycle (elaboration of the yearly Company’s Financial Budget as well
      as the quarterly profit forecast (PFs), rolling forecast revisions, IMP).
    • Active contribution within company’s results reporting (Flash reporting to Hub)
    • Contributes to Profit and Loss allocation by Brand/SKU and Channel/Customer;
    • Performs profitability analysis by Brand/SKU and/or by Channel/Client.
    • Contributes the maintenance and development of all FP&A systems and tools  in order to response to
      the dynamics of the business changes (eg Fixed costs application)
    • Contributes to the monthly booklet/reports/ presentations for meetings with company management (e.g.
      Commercial Pack, Board Meetings etc) and quarterly/Year-end analysis required by company management and / or Group (eg. quarterly KPIs, strategic scorecards. etc)
    • Contribution to maintain and update the Controlling modules within used ERP (eg. SAP/CO and
      Business Warehouse)
    • Develops a proper climate and necessary support for all customers as well as good collaboration with
      other Finance divisions
    • Develops and maintains a transparent communication of relevant data, information flows as well as an
      appropriate integration of tasks within FP&A team (sharing knowledge, etc)

     

    Requirements: 

    • Bachelor’s degree in finance, accounting, economics or business administration.
    • Fluency in English written and spoken
    • Excellent business analytical skills
    • Understanding of business environment and functional departments activity
    • Previous management accounting and reporting experience is an advantage
    • Excellent communication and people management skills
    • Ability to handle deadlines and to adapt to changing environment

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Transport Planner
  • TRANSPORT PLANNER

    Departament: Transport Planning

    Subordonare catre: Transport Planning Manager

    Locatia: Bucuresti

     

    Responsabilitati:

     

    Planifica livrarilor catre clienti si interdepot tinand cont de cerinte si de capacitatile de operare ale centrelor de distributie

    Confirma cu transportatorii (furnizori externi) mijloacele de transport pentru livrarile planificate

    Determina si analizeaza costurile de transport pentru a resprecta bugetul alocat

    Monitorizeaza executia planului de livrari si ia masuri pentru rezolvarea problemelor aparute in executie

    Urmareste indicatorii de performanta (ex: cost/hl; km/hl;) ai departamentului si SLA-urilor cu transportatorilor (ex: in-time delivery; confirmarea documentelor de livrare)

     Cerinte:

    Studii superioare

    1 - 2 ani de experienta dovedita in logistica, transport, planificare

    Abilitati dezvoltate de comunicare

    Abilitati dezvoltate de planificare

    Spirit de echipa

    Gandire analitica

    Abilitati de operare calculator – Microsoft Office, Cunostinte SAP

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Brasov
  • Mecanic
  • MECANIC

    Departament: Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader fabricare bere
  • TEAM LEADER FABRICARE BERE

    Departament: Tehnic – Fabricare Bere

    Brasov

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din departamentul Fabricare Bere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere);
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni.

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Orientare catre client
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Motostivuitorist
  • MOTOSTIVUITORIST

    Departament: Depozit Fabrica & Centru Distributie

    Perioada determinata – 6 luni

    Buzau

    Responsabilitati:

    • Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat cod de bare in sistemul WMS;
    • Opereaza in sistemul WMS cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;
    • Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    • Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    • Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice;
    • Experienta de lucru pe stivuitor de minimum 1 an;
    • Atestat ISCIR vizat la zi;
    • Indemanare si spirit practic;
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Disponibilitate pentru program de lucru flexibil( in schimburi).

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Inginer mecanic
  • INGINER MECANIC

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Brasov

    Responsabilitati:

    • Asigura excelenta operationala in departamentul din care face parte, prin implementarea practicilor de intretinere, in vederea optimizarii continue a proceselor si a echipamentelor;
    • Monitorizeaza si controleaza parametrii tehnici de functionare optima a echipamentelor specifice, identifica deviatiile conform procedurilor existente;
    • Elaboreaza si gestioneaza eficient bugetul de intretinere si reparatii a utilajelor din sectie;
    • Asigura managementul pieselor de schimb;
    • Faciliteaza utilizarea corecta a tehnicilor adecvate de analiza si rezolvare probleme;
    • Asigura mentinerea practicilor de WCM in conformitate cu obiectivele departamentului;
    • Elaboreaza planul de intretinere mecanica si monitorizeaza implementarea acestuia.

     

    Cerinte:

    • Absolvent invatamant superior tehnic;
    • Experienta de cel putin 2 ani in domeniul intretinerii utilajelor tehnologice;
    • Cunostinte foarte bune de operare calculator (pachet MS Office, MS Project), SAP-prezinta avantaj;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare;
    • Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
    • Personalitate puternica, dinamica, cu initiativa;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Buzau

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Tehnician dozatoare
  • TEHNICIAN DOZATOARE

    Brasov

    Responsabilitati:

    • Instalarea si intretinerea dozatoarelor si a vitrinelor frigorifice;
    • Service acordat clientilor;
    • Aprovizionarea cu piese de schimb si material;
    • Actualizarea bazei de date a activelor companiei ( dozatoare, vitrine frigorifice, etc.)
    • Participarea la implementarea activitatilor specific de marketing ( festivaluri de bere, targuri, etc.)

     

    Cerinte:

    • Studii medii- profil tehnic;
    • Cunostinte de specialitate (domeniul frigotehnic, electromecanic);
    • Experienta in domeniu;
    • Permis de conducere (categoria B);
    • Bune abilitati de comunicare si de negociere;

     

     

     


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Buzau

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.
      •  
        • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
        • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
        • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
        • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
        • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
        • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

      • Cerinte:


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Buzau
  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATOR

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si  planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in    domeniu  reprezinta un avantaj;
      Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
      Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
      Disciplina, seriozitate si spirit practic;
      Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;  
      Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Constanta
  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

     

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

     

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Cluj
  • Trade Representative Modern Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Modern Trade

    Cluj

    Departament: Modern Trade

    Postul este subordonat catre Area Trade Manager

    Principalele responsabilitati:

    • Crearea / mentinerea / gestionarea relatiilor comerciale cu clientii
    • Promovarea produselor companiei
    • Generarea de comenzi in conformitate cu planurile de livrari si obiectivele specifice ale companiei
    • Implementarea si mentinerea standardelor de mercantizare specifice in locatiile de tip Key

    Account

    • Coordonarea activitatii merchandiser-ilor in locatiile unde acestia sunt prezenti
    • Monitorizarea si executia contractelor in locatiile de tip Key Account
    • Culegerea de date specifice si generare de insight-uri

     

    Cerinte:

     

    • Experienta relevanta in vanzari
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizarea calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Territory On Trade Marketing Manager
  • Territory On Trade Marketing Manager

    Regiunea 5

    Departament: Trade Marketing

    Manager: Regional Field Marketing Manager – Nord

    Locatie: Cluj (responsabil pentru 6 judete: Satu Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Cluj, Salaj si Mures)

    Responsabilitati principale:

     

    • Implementeaza strategiile de brand si canal /subcanal pentru on trade si evenimente
    • Contribuie la dezvoltarea strategiei regionale pe canal/subcanal prin insight-urile din piata si comunicarea nevoilor identificate
    • Propune si dezvolta  activitati regionale pe baza de analize, evaluari si trend-uri ale pietei.
    • Coordoneaza implementarea planului de activitati in aria desemnata in cooperare cu departamentul sales si monitorizeaza executia acestora.
    • Culege informatii si insight-uri si le transmite catre clientii interni cheie pentru generarea unor activitati relevante de trade si consumator.
    • Mentine si dezvolta portofoliul de clientii si parteneri externi
    • Propune si coordoneaza executia bugetului BTL si CAPEX  la nivelul zonei desemnate, in vederea sustinerii profitabilitatii si pozitiei pe piata
    • Implementeaza, transmite si monitorizeaza procedurile si standardele de executie in regiunea alocata.

     

    Cerinte:

    • Experienta relevanta in ON Premise
    • Experienta relevanta  in trade marketing sau vanzari minim 3 ani
    • Intelegerea indicatorilor comerciali si financiari
    • Capacitate excelenta de comunicare si de leadership
    • O buna cunoastere a activitatilor de marketing
    • Abilitati foarte bune de management al proiectelor
    • Abilitati de lucru in echipa
    • Abilitati  analitice
    • Spirit de initiativa
    • Cunostinte de limba engleza avansate
    • Disponibilitate pentru deplasari in interesul serviciului


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Representative Traditional Trade
  • TRADE REPRESENTATIVE

    Trade Representative Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade


    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Iasi
  • Trade Representative Traditional Trade
  • Trade Representative Traditional Trade

    Departament: Traditional Trade


    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B
    • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • POSM Admin Clerk
  • POSM - Admin Clerk

    Departament: Vanzari – Draught & Technical Service

    Subordonare catre: POSM Logistic Manager

     

    Responsabilitati principale:

    • Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune;
    • Evidenta computerizata a materialelor din gestiune si a miscarii acestora;
    • Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente;
    • Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente;
    • Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora;

     

    Cerinte:

    • Studiile medii economice constituie avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate primara;
    • Experienta in domeniu prezinta avantaj;
    • Cunostinte bune de operare calculator (Excel, Word – program specific de gestiune (SAP) prezinta avantaj);
    • Bune abilitati numerice si de comunicare;

    Domiciliu stabil in Iasi


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Timisoara
  • Electrician
  • Electrician

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Timisoara



    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere a sistemelor electrice, electronice si software, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.





    Cerinte:

    • Autorizatie ANRE;
    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Mecanic
  • Departament: Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente de intretinere mecanica ale echipamentelor si instalatiilor, respectand instructiunile si procedurile de lucru, in vederea asigurarii functionarii liniilor de productie si a echipamentelor in conformitate cu standardele de eficienta, de calitate proces si produs, de sanatate si securitate in munca, mediu si siguranta produsului, de cost - in vigoare;
    • Alocarea, la efectuarea lucrarilor de intretinere, pieselor de schimb si consumabilelor specifice folosite pe comenzile de lucru in sistemul SAP si acordare de suport in mentinerea datelor din sistemele computerizate de management al intretinerii;
    • Cunoasterea si aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;
    • Completarea fiselor de interventie pentru defecte folosind instrumentele de analiza agreate de companie, in special programul SAP.
    • Mentinerea in permanenta stare de igiena si curatenie a echipamentelor (utilaje, instalatii etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de intreţinere si zonele de lucru.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Capacitate de decizie si prioritizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Cunostinte teoretice specifice si abilitati practice specifice;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Inginer automatist
  • INGINER AUTOMATIST

    Departament: Tehnic

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Asigura excelenta operationala in cadrul departamentului din care face parte, prin implementarea practicilor de intretinere in vederea utilizarii in conditii optime si in conformitate cu legislatia in vigoare a tuturor sistemelor electrice, electronice si software;
    • Managementul intretinerii sistemelor de achizitie de date, a retelei EMI si SAP precum si a echipamentelor si instalatiilor electrice si de automatizari din cadrul departamentului Tehnic, in conformitate cu standardele de calitate in vigoare;
    • Coordoneaza si monitorizeaza relatiile contractuale de colaborare cu furnizorii de piese de schimb si servicii de intretinere pentru echipamentele electrice, electronice si de automatizari, in scopul asigurarii unui stoc optim si desfasurarii eficiente a activitatii de intretinere ;
    • Asigura suportul tehnic necesar pentru derularea la timp si conform parametrilor de calitate a proiectelor de imbunatatire pentru control de proces precum si a eficientei echipamentelor si instalatiilor.

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice (specific Electric/Electronic sau Automatizari);
    • Minimum 2 ani experienta in domeniul electric sau al automatizarilor industriale;
    • Capacitate de analiza, sinteza, planificare;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
    • Cunostinte foarte bune de operare calculator(pachet MS Office, SAP);
    • Cunostinte avansate referitoare la sistemele de automatizare si control ale proceselor industriale;
    • Cunoasterea aprofundata a programelor industriale Simatic S7, PC S7 ;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si coordonare.

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Team leader imbuteliere
  • TEAM LEADER

    Departament: Tehnic – Imbuteliere

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Coordonarea si supervizarea intregii echipe din Imbuteliere la nivel de schimb – operatori de proces, artizani de proces(personal intretinere), tehnicieni laboranti;
    • Executarea planului de productie;
    • Respectarea standardelor de calitate si sisteme ISO (inclusiv SHEQ);
    • Planificarea si asigurarea efectuarii sarcinilor de intretinere curenta si a reparatiilor accidentale;
    • Promovarea imbunatatirii continue prin implementarea practicilor si proceselor WCM(World Class Manufacturing) si inovare;
    • Aplicarea eficienta a procesului de management al performantei in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de echipa, departament si fabrica;
    • Identificarea nevoilor de dezvoltare si training pentru membrii echipei si urmarirea implementarii planurilor de dezvoltare individuala;
    • Asigurarea unei comunicari efective in cadrul echipei sau/si cu alte echipe si functiuni

     

    Cerinte:

    • Studii superioare tehnice, preferabil in industria alimentara
    • Minimum 3 ani experienta in domeniu
    • Intelegerea avansata a procesului de fabricare a berii
    • Cunoasterea detaliata a politicilor si procedurilor de securitate si standardelor de functionare si calitate in procesul de fabricare a berii
    • Abilitati de planificare si organizare
    • Abilitati interpersonale si de comunicare (scris si oral)
    • Abilitati de management
    • Abilitati analitice
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Access, Outlook) si alte programe folosite in procesul de planificare

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Motostivuitorist
  • MOTOSTIVUITORIST

    Departament: Centru Distributie

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare si depozitare a berii si ambalajelor in conditii bune cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat cod de bare in sistemul WMS;
    • Opereaza in sistemul WMS cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat toate miscarile de stocuri efectuate in timpul schimbului;
    • Comunica in timp real catre Supervizorul de schimb toate situatiile neconforme cu procedurile si instructiunile de lucru;
    • Asigura in permanenta, starea buna de lucru a uneltelor si a echipamentelor;
    • Respecta prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora.

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice;
    • Experienta de lucru pe stivuitor de minimum 1 an;
    • Atestat ISCIR vizat la zi;
    • Indemanare si spirit practic;
    • Acuitate vizuala si auditiva conform legii
    • Disponibilitate pentru program de lucru flexibil( in schimburi).

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Operator fabricare bere si imbuteliere
  • OPERATORI

    Departamente: Fabricare Bere & Imbuteliere

    Perioada determinata - 6 luni

    Timisoara

    Responsabilitati:

    • Indeplinirea activitatilor curente pentru desfasurare procesului de productie in cadrul sectiei, conform programului de productie si planurilor de actiune comunicate, respectand instructiunile si procedurile de lucru , standardele de calitate , de productivitate si de cost in vigoare;
    • Exploatarea optima a echipamentelor si utilajelor pentru desfasurarea in conditii normale a procesului tehnologic;
    • Mentinerea echipamentelor, instalatiilor, spatiilor de productie si vestiarelor in permananta stare de igiena.

     

    Cerinte:

    • Studii medii tehnice (liceu sau scoala profesionala) – calificarea sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
    • Experienta de lucru in mediu industrial – preferabila;
    • Capacitate de invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului;
    • Disciplina, seriozitate si spirit practic;
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi(3 schimburi) si in program de tura continua;
    • Disponibilitate pentru a efectua munca fizica

    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


  • Trade Representative Traditional Trade
  • Departament: Traditional Trade

    Postul va raporta catre Area Trade Manager-ul local

     

    Principalele responsabilitati:

    • Realizeaza planul de vanzari;
    • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
    • Monitorizeaza si dezvolta piata;
    • Monitorizeaza materialele promotionale, activele si investitiile;
    • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare si promovare specifice in locatiile de tip Traditional Trade
      • Colecteaza date specifice si genereaza insight-uri

     

    Cerinte:

    • Studiile universitare - constituie un avantaj;
    • Experienta relevanta in vanzari – minim 2 ani
    • Bune abilitati de comunicare
    • Bune abilitati de negociere si persuasiune
    • Carnet conducere categoria B

    Cunostinte medii de utilizare a calculatorului (MS Office)


    Aplică

    Aplică pentru poziție

    Poți încărca atât CV, cât și scrisoare de recomandare.


Unelte

Dimensiune font Feeduri RSS Adauga pagina la favorite Cautare rapida Trimiteti-ne un feedback Printeaza pagina x Inchide